tekenwedstrijd: tekening in één kleur

hee iedreen
dus ik doe een nieuwe tekenwedstrijd, maar wat speciaal is, is dat je maar 1 kleur mag gebruiken, maar dan wel verschillende tinten en materialen. als het bevoorbeeld roze is, dan mag je dus fushia en zuustokroze en zalmroze en al die andere variaties gebruiken…
de kleur van deze keer is groen.
Het onderwerp mag je helemaal zelf kiezen!
er mogen 6 mensen meedoen ^^
1.Miiamore
2.E_kid
3.Lolipop94
4.LiTTLExD
5.CITROENXD
6.BananaMoon

en we zitten vol!!!

de deadlines zijn:
eerste deadline:10 december : 18.00 verplaatst naar 13 december omdat nog niemand heeft ingelevert
tweede deadline:25 december :14.00 (kerstmis ^^)
derde deadline:9 januari: 18.00
vierde deadline: 24 januari: 18.00
vijfde deadline:9 februari 18.00

we hebben 4 jury’s nodig+ mezelf
voor de winnaar/afvaller te kiezen van iedere ronde zou ik op het afgesproken uur (zie begin, de uren staan naast de deadlines) notes sturen naar mij met je cijfer voor iedereen + commentaar.
Dan zet ik van het moment dat ik online kom alle tekeningen op een rijtje met commentaar+ het gemiddelde cijfer( dat zal ik dan berekenen).
zo ziet iedereen ook de commentaar en kunnen jullie ook het gemiddelde cijfer van elkaar zien.Zo maak ik dus ook de afvaller en de winnaar van de ronde bekend.

1.xHappyFacex
2.Happyhead_pako
3.Birgitt
4.xBLONDx

nog 1 jury …
veel suc6

Oh, mag het niet toevallig groen of paars zijn? Dan ben ik namelijk al klaar xD

Maar mij lijkt het wel grappig om mee te doen, dus hierbij :slightly_smiling_face:

Hoe lang wil je voor iedere ronde geven?

Klinkt interessant ja. Maar ik vergeet altijd in te leveren.

het is wel redelijk moeilijk, en sommige meiden hebben bijna examens dus ik geef tot 10 december, en het is dus veranderd naar groen xD

Hee, heb je je bericht nou veranderd? Toen ik over dat ding scrolde zag ik volgensmij echt ‘belgische meiden’ staan, maar dat terzijde xD

Ik heb dat probleem ook ja, moet er nog 6 inhalen, maar heb kunst op school met thema ‘wat is kunst voor jou’ dus da’s makkelijk.

Hoe ben je van plan om te gaan jureren?
Moet iets mooi zijn of kan het ook creatief, origineel, w/e zijn? Niet dat het een het ander wegneemt, maar iets kan heel creatief en origineel zijn, maar totaal niet mooi.

Oh jammer, had me wel leuk geleken om met jou in een wedstrijd te zitten, jouw dingen zien er altijd wel tof uit.

Dit is heel subjectief.

ja ik had het dus wel verandert, want eerst dacht ik dat alleen de belgische examens hadden, maar eigenlijk weet ik het niet zo zeker :stuck_out_tongue:
het moet natuuurlijk dus mooi zijn, voor mij hoeft het dus niet zo origineel te zijn, want de opdracht zelf is dus origineel genoeg denk ik :slightly_smiling_face: maar dan zou ik dus ook kijken naar de kleuren en het onderwerp, en het zou ook wel een beetje een wauw-effect moeten hebben…snppie?

Ja oke, maar da’s kunst altijd, het beoordelen daarvan ook.
dat zie je in mijn cijfers van 2 verschillende leraressen, bij de een heb ik 8en, bij de ander magere 7ens

zou je meedoen of niet? hopelijk wel :slightly_smiling_face:

Nou vooruit. Ik zal mn best doen het te onthouden.
Count me in.

okee

Ohja, kan je me misschien noten als het begint? Aangezien we nu pas met 2 mensen zijn, straks duurt het heel lang en dan ben ik dit topic al lang vergeten.

okee zal ik doen :slightly_smiling_face:

Up! Moar peoples please :V

[i]Leuk idee,
helaas kan ik niet tekenen.
Of nja, niet goed en mooi.

Opdrachten op school met tekenen doe ik echt enorm lang over XD
en dan heb ik nog maar een magere 7.
Plus dat ik enorm slecht ben in onderwerpen verzinnen…

Nee, dankje.
Ik pas. :’)[/i]

Ohh, jammer, je moet juist meedoen!
Is goed voor je creativiteit :grinning:
Maar dat jij een magere 7 krijgt, betekent niet dat je slecht bent, want zoals hierboven al staat, kunst is subjectief en een mening ook.

Ja inderdaad is goed voor je skills :3
Tekenen tekenen tekenen!
Ik ben gister ook weer (serieus) begonnen met tekenen, en dat was ontzettend motiverend.

upje!!! meer mensen ^^ doe ook maar mee als je niet zo goed kan tekenen, je kan er nog heel wat van leren :wink:

Oehh!! :grinning: leuke uitdaging!:smiley:

ik wil wel meedoen!
maar… WAT moet je maken? of is het: Completly up to us?
mag het ALLES zijn… of meer iets van bvb: een achtergrond, of: een persoon, of: een ontworpe kledingset, of: tutsels en frutsels, of: gewoon lekker kliederen?

(want dan weet ik namelijk wat ik ongeveer moet gaan maken…)