Tekenwedstrijd: Paradox

Hee, :slightly_smiling_face:

Bij ons op school is er een wedstrijd waar je aan mee kan doen, en je kan aan allerlei “catergorieën” meedoen. Ik doe dus mee aan tekenen. Helemaal leuk enzo, maar ik weet niet zo goed wát ik moet maken. Het thema is Paradox, daarmee kan je denken aan bijv. Gezichtsbedrog. Zegmaar dat iets op het eerste gezicht heel normaal lijkt maar als je er beter naar kijkt, het helemaal niet lijkt te kloppen zoals tekeningen van Escher ofzoiets. Ook kan je bij paradox denken aan een schijnbare tegenstelling.
Bijvoorbeeld: klein en groot, luid en zacht, vrolijk en verdrietig. Zulke dingen dus, als jullie een idee hebben wat ik kan maken zeg het dan alsjeblieft! Als je een goed idee hebt ben ik je dankbaar voor heel mijn leven. :bowing_man:

Xxx

Ik heb ooit voor tekenen het meisje met de parel getekend, maar dan met zo’n gtst-oorbel (bloemoorbel) en in zwart-wit (behalve haar ogen en de oorbel). Dus een alom bekend schilderij maar dan net anders. Was heel leuk om te doen! Misschien kun je zoiets doen, een super bekend schilderij maar dan anders (Mona Lisa, melkmeisje, zoiets)

Dit is 'm geworden :slightly_smiling_face: Hij hangt nu bij ons in de keuken.

Wauw! Die is echt goed gelukt! En ja dats is wel een goed idee, maar ik weet niet of het toegestaan is om een bekend schilderij na te tekenen! Zijn er nog andere ideeën?