tekentablet

Hey,
Ik was vandaag in de mediamarkt en ik kwam een tekentablet tegen, maar ik heb 'm nog niet gekocht
Heeft iemand hier ervaring mee?

x

iemand?

wat is een tekentablet? :stuck_out_tongue:
heb wel ervaring met veel teken/schilderdingen ghehe

@WOUTEPOUT
een soort plaat waarop je kan tekenen met een soort pen en dan verschijnt het op je pc,
ik heb geen ervaring met plaatjes uploaden, dus dn zal je moeten zoeken op google xd

WEEEETJE HOE SUPERVET DAT IS! :grinning:
haha nee sorry geen ervaring mee, maar 't lijkt me wel superawesome!!
ik ga hem eens aan paps laten zien :stuck_out_tongue:

@WOUTEPOUT hahahah vind ik dus ook, alleen ik ben aan het sparen voor vakantie, vandaar dat ik m nu nog niet heb. Bij mediamarkt is de goedkoopste 40 eruo, best duur maar dan heb je ook wat denk ik !

mijn zus heeft er eentje en die is er geloof ik heel erg blij mee :slightly_smiling_face:
Ze heeft er een van Bamboo.

eruo = euro

Ik heb er ook een. Je moet ermee om leren gaan, ik vind hem niet super handig. Ik gebruik hem dus ook niet zovaak…

Ik heb er een van bamboo, ik vind hem super fijn! Gebruik hem voornamelijk voor tekenen, als muis is hij ook fijn maar je moet er wel aan wennen

ik heb er ook een, van Wacom. Ik heb er een in A4 formaat, hij is echt heel handig!
Ik zou in een keer een goede kopen als je er echt veel mee wilt doen. ;]

Ik heb een wacom bamboo fun medium. Ben er wel tevreden over, alleen gebruik ik hem de laatste tijd niet zo veel meer…

Ik zou als ik jou was beginnen met een ouder model van de Wacom, die zijn wat goedkoper dan de nieuwe en net zo goed. A5 is groot genoeg als je net begint met die dingen. Vind je het leuk en is je oude na een jaar of 2-3 kapot, kan je altijd kijken voor een duurdere en of grotere.
Neem geen trust! Die zijn echt bagger slecht.

Het is wel zo dat je niet gelijk meester werken er mee kan maken, aangezien je moet wennen aan het tablet en de hoek/scherm verhouding.

upjes zijn welkom !

Ik heb een Trust

ik heb een wacom bamboo fun small
echt super…
ik weet niet wet je met een tekentablet wilt doen
maar ik gebruik het voor te tekenen en photoshop!!
echt supeer handigg!

Oke, bedankt allemaal, heb je speciaal photoshop nodig voor een tekentablet?

x

is wel handig maar je kan er in alle programma’s mee tekenen, paint shop pro (bijv met olieverf daarin tekenen), of desnoods zelf paint, alleen dan wordt t niet zo mooi. :]

zelfs bij het tekenen in msn gesprek kan je m gebruiken enzo!

ik heb er ook een en ik vind he super om te doen maar eerst wel heel erg wennen! Maar heb hem nu ong. een jaar en kan nu best wel goed daar mee tekenen xd

Ik heb een bamboo (weet niet welke) van media markt en er zat photoshop elements bij!