Tekensoftware HELP!

Heey iedereen.
Ik heb even een vraagje, ik ben al een tijdje bezig met digitaal tekenen en zo en totaan nu heb ik altijd met mangastudio debut 4.0 gewerkt maar ik begin me er echt een beetje aan te irriteren dus ik ben op zoek naar goede niet al te dure (of gratis :wink:) software.
Ik ben echt extreem panisch met downloaden dat soort dingen haha
Ik vroeg me dus af wat iedereen gebruikt en hoe je er aan zijn gekomen en dat soort dingen.
dankje x

GIMP is gratis, Paint Tool Sai (volgens mij) niet, maar is gemakkelijk te downloaden. Photoshop of Painter zijn ook nog opties. Die zijn wat uitgebreider, maar wellicht wat moeilijker te downloaden/cracken, zeker als je niet zo comfortabel bent met dingen downloaden.

Dankje! Ik heb idd vaker gehoord dat sai erg goed is. Er zijn ook best wel veel free downloads voor te vinden, geen idee of ze helemaal veilig zijn maar ik ga gewoon het zekere voor het onzekere nemen denk ik!

Je kan bij Adobe cs2 photoshop nu gratis downloaden! … Is wel een erg oude versie maar een vriendin van me werkt ermee en kan er prima mee uit de voeten. . .

“In January 2013, Adobe offered existing CS2 users the opportunity to download a version of CS2 that no longer required Adobe server authorization. Due to Adobe’s closing of the CS2 activation servers on December 15, 2012, this release allowed existing users of CS2 to reinstall their licensed copies without needing authorization from the now-closed servers. Though Adobe was careful to note that the CS2 serial number provided with the download was only for people who had “legitimately purchased CS2”, many users ignored this warning and began treating CS2 as freeware.”

Met andere woorden: ja het is gratis te downloaden, maar je bent dan nog steeds illegaal bezig als je geen licensie hebt :slightly_smiling_face: Oud is trouwens een understatement. Het is al 9 jaar geleden uitgekomen :stuck_out_tongue:

Tsjah ik gebruik zelf adobe CC maar ja :p… Ik moest hier gewoon aan denken. Oh en dat erboven wist ik niet sorry !

sketch express! of gimp 2.8 !

Gimp is gratis te downloaden en best goed volgens mij!