tekens van overleden opa?

heee. ik lag gisteravond in bed ongeveer een half uurtje nadat ik had gedoucht. en ik heb morgen belangrijke audities dus ik was daar overna aan het denken. en ik heb een ring van mn overleden opa’s erfenis gekocht en die hield ik toen vast ( sorry voor het overmatig en gebruik xd ) maar toen ik mijn ring vastpakte ging de kraan oppeens heel erg druppelen. ik ging toen even met mijn opa ‘praten’ en ik dacht; wil je nog een keertje laten druppelen als jij het bent? (misschien komt het een beetje raar over maar ik ‘praat’ altijd met mn opa) en toen ging het oppeens nog een keer heel hard druppelen. daarna klonk het net of er iemand tegen de muur aan bonkte. en toen stopte het en dacht ik weer oke wil je nog 1 keertje bonken? en toen gebeurde het weer!
zal dit een teken van mn opa zijn, of gewoon toeval?
xoxo

(Ik heb helemaal geen verstand van zo’n dingen, ik ben er altijd wel in geïnteresseerd enzo,) maar dat druppelen van de kraan… weet je zeker dat hij goed was dichtgedraaid? Dat zou wel gewoon toeval kunnen zijn. Maar dat bonken op de muur is inderdaad wel vreemd…

Ieh :’)
nou bij ons druppelt de kraan ook heel vaak.
mjn opa is vandaag trouwens precies 2 jaar dood ö
ik zou het doodeng vinden als ik een teken van zoiets zou krijgen, bleh.

jaa dat vond ik ook! maar zeg maar niet echt druppelen dat het 1 voor een gaat maar dat er nog water in de kraan zit (douchekop) en dat dat er dan oppeens uitgaat… en dat 2 keer? haha achja ik weet het ook niet;p
vorig jaar met de auditie’s viel ook oppeens terwijl ik ramen en deur dicht had een plastic zak van de achterkant van mn bed die tegen de muur aan staat oppeens naar voren

Zou best kunnen denk ik.

Mijn opa is al jaren dood. De nacht toen hij stierf, werd ik wakker, en dacht ik: hij is gestorven. En ik sliep weer verder… De volgende ochtend vertelde mn moeder dat hij gestorven was. Ook zo raar, alsof ik een teken kreeg midden in de nacht

of de buren waren gewoon ‘druk bezig’ :smirk:

hahahahha ja dat kan natuurlijk ook;p

de nacht dat mijn opa dood ging was ik 5… (nu al 8 jaar geleden)
en die nacht lag al héél lang wakker. ik kon gewoon niet slapen. En eindelijk ging er overal licht aan, dus ik dacht: ‘EINDELIJK! het is half 8, we gaan opstaan’
Mama maakte me “wakker” (was ik dus al), net als normaal. Ze had nog niets gezegd, maar toen keek ik op de klok en zei zo van: ‘Mama, het is pas 5 uur, waarom is iedereen zo vroeg aan het aankleden?’
En toen zei ze: ‘We zijn net opgebeld… En opa is dood gegaan.’
Het kan toeval zijn… Maar ik vind het nog steeds eng…

^ Dat je gewoon voelt dat er iets mis gaat hè?
Had ik ook met mijn oma, maar die was al langer ziek en het zat er dik in :frowning_face:

@TS

Sorry, ik kan je niet helpen xP

had ik ook, ik was onderweg naar huis, vanaf school,
en ik voelde gewoon dat er iets mis was!

uhu, klopt!
Had ik ook een keer, toen ik in groep 8 zat.
Ik stond na school nog even wat met vriendinnen te praten, denk ik ineens (echt géén idee hoe het komt, ik vind het nogsteeds zóooo freaky! O_O) ‘shit, oma moet naar het ziekenhuis!’
kom ik thuis, staat papa daar met zn sleutels in zn hand: 'Hee, sorry ik moet snel weg, oma ligt in ‘t ziekenhuis!’
en ik kon niet anders dan reageren met: ‘weet ik…’
Pap keek me echt aan van ‘… huh?’