Tekens gebeld door onbekend nummer, help!

ik heb nou al zeker een week elke keer als ik in de pauze op m’n telefoon kijk 1 of meerdere gemiste oproepen gehad van een onbekend nummer. Deze persoon belt mij op de meest onlogische momenten, hij/zij belt me namelijk elke keer als ik in de les zit. Kijk ik in de pauze op m’n schermpje BAM, weer een gemiste oproep van onbekend. Ook belt deze persoon me wel eens als ik net mijn telefoon boven heb liggen en zit te eten zo rond 19:00. Ik word er echt HE-LE-MAAL GESTOORD VAN! weet iemand een programma/tactiek om dit nummer te achterhalen???

Ik had dat een tijdje geleden ook. Ik heb geen idee of je het kunt achterhalen, maar ik heb gewoon in mijn telefoon onbekende nummers geblokkeerd.

Dat had ik ook.
En aan het nummer te zien was het gewoon een huistelefoon die uit onze streek kwam (kun je aan dat nummer zien).

Je kan op (als je bij de KPN een abo hebt) internet zien wie jou gebeld heeft/wie jij gebeld hebt, en dan kan je de eerste 4 cijfers zien als het nummer afgeschermt is.

Volgens mij kan je naar je provider bellen om het te achterhalen en te blokkeren.

Dat had ik ook! Iets van 20 keer, ik dacht dat het misschien Unicef was ofzo. Omdat zij mij ook eerder beldde en ik hing gewoon op. Tweede keer waren ze er weer. Ik hong gelijk op en had er geen zin in! Werd echt ZO VAAK gebeld, ugh.

dat had ik ook, volgensmij kun je dat niet achterhalen!

Ik heb dat ook, maar echt al een paar maanden ofzo, maar ik denk dat het uit het buitenland komt ofzo. want er werd bij mij ook gebeld tijdens de WK finale. op het moment dat Spanje scoorde, niet echt een logisch moment om te bellen…

Hoe doe je dit dan?

Nou als je bij de KPN zit kan je inloggen, en dan kijken. Maar ik weet niet hoe, maar mijn vader zei het en toen zag hij met wie ik heel veel belde en waardoor de rekening elke maand zo hoog was :3

haha je hebt fans(A)

Oh, ik wil 't ook weten. Dus vraag is ff. :'3

Ik zou wel willen, maar de kpn is zo kut dat ik me vader niet kan bereiken (hij zit in Amerika op dit moment).

ik werd een tijdje elke dag gebeld door een oma die haar zoon wilde bellen, en dan ging ze helemaal haar excuses aanbieden :'D echt suuupervaak.

heb ik ook gehad wat bleek ; elke keer deed ik het zelf! waren nep oproepen!

Oh dat is kut. Want ik kan 't zelf ook niet vinden.

Wat zijn nepoproepen?

Of zeg ik iets heel doms?

Dat had ik ook. Maar toen bleek het mn provider te zijn. Want ze hadden allemaal aanbiedingen. En dat was ook op de meest onlogische momenten. Maar toen bleek het dus gewoon mn provider te zijn (’:
En anders. Heb je ergens op een forum, internet, briefje, tafel, weet ik veel je nummer opgeschreven? Er zijn zat gekken die je dan kunnen gaan stalken…

Weet nog iemand 't van kpn?

Nepoproepen zijn dat je zelf op een knopje drukt, en dan wordt je gebeld door onbekend. (je belt jezelf dus eigenlijk).
Als je bv achtervolgd, belaagd oid wordt, kan je die inschakelen.