`tekenpad

eej… heeft iemand een tekenpad? zoon klein schermpje met pennetje wat je aan kan sluiten op een computer, zodat je met dat pennetje op dat schermpje kan tekenen… ik wil dat namelijk…

maar wat is jouw ervaring?
en waar heb je hem kocht?

xxx thnx

DAT WIL IK OOK WETEN.

Een extra vraag misschien; hoe duur was jouw pad?

owjaa is ook wel een handige vraaag!

n.n

Up (:

Upje

als je op tekentalet zoekt is er hier wel een heel topic over volgensmij.

ow dankjee ik ga ff kijken!

ja die heb ik. nouwja me vader maar die doet er niks mee,.
het is wel grappig, maar die van ons is dus stuk…

volgensmij zijn ze rond de 80 euro.

ik kan het fout hebben…

http://www.bol.com/nl/p/c…index.html#product_images

dit is ‘volgens de reacties’ het beste tekenpad en ^^ is de link

jaa die ik heb gevonden kost iets van 96 euro
maar hoe groot is een S ongeveer?

Ik heb voor de gene ide het willen weten

de S is : 24.8 x 17.6 x 0.85 cm
die 0.85 cm . is de dikte

Het gaat om het tekenvlak he ;p. Ik heb die, maar dan medium en daarvan is het tekenvlak 22 x 14 cm.

Ik heb een wacom bamboo, was volgens mij 100 euro?

Ik heb een Intuos, gewoon van die officiele site :stuck_out_tongue_winking_eye: was best duur, 500-600¤

Hmm, zonde dat er zo weinig reacties zijn. Ik heb een trust, hij is heel groot (a4 formaat, vind ik groot xD) en er zit een tekenprogramma bij. Hij bevalt super goed, er zit een plastic flap over en als je die optilt kan je er een foto onderleggen en overtrekken. Oh dat klinkt trouwens niet zo duidelijk. Hij koste zo’n… 70 euro geloof ik

Ik heb zelf van wacom een intuos3 A4 special edition.
De mijne was vrij prijzig, voornamelijk omdat het echt een groot formaat is.
Maar op de site van wacom staat dat die niet meer wordt verkocht. Waarschijnlijk omdat er nu intuos4 is. De bamboo serie is veel goedkoper dan de intuos serie. Weet de verschillen niet, maar ik vind de mijne super fijn werken!

Oh, dat is goedkoop n.n
Waar heb je hem gekocht?

Ik heb er eentje van Bamboo. Geen idee hoe duur ie was, heb hem van mijn pa gekregen. (:

Ik heb er een van Bamboo. Maar ik heb geen idee hoe duur hij was, het was voor mijn verjaardag. :slightly_smiling_face: