Tekeningenswap

Het leek me leuk om een ‘digitale’ tekeningenswap te doen.
Je hoeft voor deze swap dus geen adresgegevens uit te wisselen, alles gaat via je girlscene account.

De bedoeling is;
Je vult onderstaand lijstje in, post deze in het topic en wacht tot je te horen krijgt wie je getrokken hebt. Je zult een note ontvangen met hierin het lijstje van de persoon voor wij jij iets moet tekenen. Het is de bedoeling dat je iets maakt wat bij die persoon past. Je mag op allerlei manieren tekenen, zowel digitaal als traditioneel, maar verven mag bijvoorbeeld ook. Je zorgt dat je voordat de deadline voorbij is de tekening af hebt en indien nodig er een foto van hebt gemaakt. Je upload dan de tekening in het topic zodat degene waarvoor de tekening bedoeld is hem kan zien.

Mocht je een traditionele tekening hebben gemaakt en de ander wil jouw tekening graag opgestuurd krijgen, dan kan dit onderling geregeld worden.

Lijstje;
Echte naam; (als je dit niet wilt gewoon je nickname)
Girlscene naam;
Hobby’s;
Huisdieren/favo dieren;
Favo celeb;
Favoriete film/serie/boek;
Favoriete kleuren;
Overige informatie;

Criteria;

• Je houdt rekening met de wensen van de persoon waar je iets voor tekent.
  • Je houdt rekening met de verkregen deadlines, mocht je onverwachts toch verhinderd zijn dan kun je mij noten.

Deelnemers;
Kelly > Demi
Bregje > Angelique
Demi > Milo
Marieke > Give Me Love
Mara > Kelly
Angelique > Milou
Milou > Bregje
Give me love > Mara
Milo > Marieke

Echte naam; Bregje
Girlscene naam; DoggyDuck
Hobby’s; Tekenen, creatief bezig zijn (fotogragfie, tekenen, DIY), shoppen
Huisdieren/favo dieren; Wasbeer en Wolf
Favo celeb; X
Favoriete film/serie/boek; (serie) Once upon a time, Vampire diaries (boek) Vampire diaries
Favoriete kleuren; Vrolijke kleurtjes :slight_smile:
Overige informatie: Als je vragen hebt kun je ze altijd noten.

Oh, dit lijkt me ook wel leuk

Echte naam: Demi.
Girlscene naam: Demi.
Hobby’s: Tekenen, Schrijven, Badminton.
Huisdieren/favo dieren: Absoluut een nijlpaardje.
Favo celeb: Colin Morgan.
Favoriete film/serie/boek: Serie: Merlin.
Favoriete kleuren: Mintgroen en Lichtpaars
Overige informatie: Euhm, ik hoop dat je een nijlpaard kan tekenen ghehe.

Echte naam: Marieke
Girscene naam: MauwMauw
Hobby’s: Alles wat nog maar een beetje met kunst te maken heeft (heel veel dus)
Dier: VOS :upside_down_face: en anders een afrikaanse olifant
Celeb: Bill Kaulitz, alle leden van the Beatles
Film/serie/boek: The Walking Dead, Underemployed
Kleur: Mosgroen, bordeaux
Overige informatie: Ik hou van schaduwen en mensen :upside_down_face:

Ff een reactie plaatsen, ik heb hier echt zin in…
Hopelijk komen er meer deelnemers :flushed:

upp :upside_down_face: :upside_down_face:

Ik ga denk ik even contact opnemen met Kelly

Sorry dat ik even niet gereageerd heb, had problemen met mn laptop.
Maar ik zal het allemaal even aanpassen.

Girlscene naam; mara
Hobby’s; streetdance engitaar spelen
Huisdieren/favo dieren;ik heb 2 konijnen en 1 kat :sunglasses:
Favo celeb; Jurre otto en Leslie de Koning
Favoriete film/serie/boek; zwart boek (film)
Favoriete kleuren; zilver, goud, wit en lichtblauw
Overige informatie; Ik kan niet heel goed tekenen, maar ik kan het wel proberen, haha
Xx

Ik wil op zich best meedoen, maar aan hoeveel dagen als deadline wordt gedacht na het krijgen van ‘je opdracht’?

Het lijkt mij een week ofzo.
Maar ik heb geen idee

Nou lijkt mij toch wel wat langer, ik werk, ga naar school en heb nog een sociaal leven, als ik iets leuks wil neerzetten red ik dat niet in een week… :wink:

Ik dacht eerder aan een maand, als je het eerder af hebt kun je het altijd eerder inleveren.

Ik hoopte ook op iets langer dan een week haha, heb het wel aardig druk met studie. Maar dan doe ik mee!

Lijstje
Echte naam: Angelique
Girlscene naam: LAYANA
Hobby’s:
Huisdieren/favo dieren: hond. Favo dieren zijn panda’s :’) -panda obsessed-
Favo celeb: heb ik niet echt
Favoriete film/serie/boek: Game of Thrones (en daarnaast veel anime, maar ga er niet van uit dat meesten er echt mee bekend zijn)
Favoriete kleuren: rood
Overige informatie: ehm, tja haha. Note me altijd maar voor vragen!

Leuk! Ik doe mee. (: Maar als je deadline 1 week is dan wordt het voor mij ook te kort…

Echte naam; Milou
Girlscene naam; Purradise
Hobby’s; Piano, gitaar, koken, blog bijhouden, heel veel series kijken
Huisdieren/favo dieren; Katten (huisdier), lievelingsdieren zijn pinguins en stokstaartjes
Favo celeb; Ed Sheeran en Passenger
Favoriete film/serie/boek; Euh… Doctor Who, Sherlock, GOT, Harry Potter, New Girl, Hunger games, Elementary, Supernatural en ga maar door :'D
Favoriete kleuren; blauw en groen
Overige informatie; Ik ben dus erg fan van heel veel films/series/verhalen enzo (op dit moment heel erg Doctor Who) dus het zou wel gaaf zijn om daar iets mee te doen!

Echte naam; (als je dit niet wilt gewoon je nickname) Sas[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Girlscene naam; Give me Love[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hobby’s; Tekenen, foto’s maken, muziek luisteren en teksten schrijven[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Huisdieren/favo dieren; Mijn favo dier zijn vosjes, ik zelf heb een hond als huisdier.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favo celeb; Claire Holt, Isabella Fuhrman, Munro Chambers en Orlando Bloom[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete film/serie/boek; The hunger games, House en The vampire diaries[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Favoriete kleuren; Rood en paars[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Overige informatie; Je kan me alles vragen als je nog wat wilt weten.

7 deelnemers! :grinning:

Upje (:

Up ^^

Nou we hebben 8 mensen dus ik denk dat we wel kunnen beginnen als jullie het daarmee eens zijn?