Tekening, hoe zal ik 'em inkleuren?

Ik heb gister een tekening gemaakt, maar ik heb geen idee hoe en of ik em moet inkleuren. Inkt is wel een optie maar dan krijg je zo’n Blond Amsterdam effect.

http://i43.tinypic.com/nc1teq.jpg

Het papier lijkt roze maar het is wit, als ik een foto van een tekening maak in daglicht is de kwaliteit slechter.

verf/potloden/papier (stukjes erop plakken) / glitterlijm XD/ stiften / krijt / wasco / inkt

licht met potlood lykt me toch wel het mooiste dan ? of gewoon niet. ik vind m zo ook mooi.

wooow nice niceeeeeeeeeeeeeeee
ik zou hem eerst kopieeren xD
en dan mag je zelf weten hoe je hem wilt inkleuren ;d

ik zou het idd ook met lichte / zachte kleuren doen maar ik zou een paar dingen wit laten… en dan de rest wel gewoon in kleur dat maakt de tekening leuker denk ik…

eerst kopieëren lijkt me idd ook wel handig ja, stel je voor dat je het verkloot :O.

en ik zou het inkleuren met stift, maar dan niet alles. gewoon wat accentjes aanbrengen, dat is wel leuk :slightly_smiling_face:.

sowiso eerst een paar keer kopieren!
(hij is echt leuk!)
en dan kan je het met bijv. pastelkrijt of potlood inkleuren

paar keer kopieren en paarkeer anders inkleuren. keer met wasco. met gewoone potloden, met pastelkrijt, en met stif 1tje

Weet iemand of het een goed idee is om het met ecoline in te kleuren? En kan je ecoline gebruiken op 160 grams schetspapier?

mooie tekening!
ik zou hem heel licht inkleuren met gewoon potlood en dan het rand je er om heen met stift wel de zelfde kleur natuurlijk :wink:

Niet inkleuren lijkt me eigenlijk mooier.

Ik zou hem heel licht inkleuren en maar één kleur gebruiken. Dus bijvoorbeeld alleen alles wat blauw moet zijn heel lichtblauw doen. Voor de rest dan niets. Dat lijkt me wel mooi.

Mooie tekening! Ik zou hem idd ook kopieren en dan experimenteren ermee.
Je kan er alle kanten mee op :slightly_smiling_face:

kopieren; experimenteren
en dan welke uitkomst je het mooist vindt;
die toepassen op het origineel :slightly_smiling_face:

je zou hem ook eerst kunnen scannen, dan heb je hem ook digitaal staan.
Maar ik denk dat je hem licht met potlood in zou kleuren, of delen met ecoline, kan wel mooi zijn. Bijvoorbeeld alleen de voorgrond, zodat je er nadruk op legt.

Ik zou 'm zo laten, of heel licht met potlood… Of grijstinten is ook mooi, maar dan is wel een beetje de vrolijkheid er vanaf…

Hij is wel heel mooi iig !
Liefs,
Kim