tekenen

ik moet voor tekenen een opdracht thuis maken, het mag op de computer of getekend worden en ik maak het op de computer; ik moet een hoed maken, dat mag vanalles zijn. ik heb gekozen om een toverhoed te maken; zoals in harry potter. hebben jullie enige leuke ideeen hoe ik dat zou kunnen doen? (het moet wel met hp te maken hebben)

'geen idee , UP

Ik denk persoonlijk dat je beter een Alice in Wonderland-hoed kunt maken dan eentje van Harry Potter, die van Alice in Wonderland heeft namelijk meer kenmerken.
De Sorteerhoed bijvoorbeeld heeft niet echt iets, behalve dat het een oude en versleten hoed is met ogen en een mond. Ik weet niet of je de Sorteerhoed in gedachten had of een gewone hoed (zoals in HP 1), maar een gewone hoed heeft dus nog minder kenmerken…

ja klopt, maar je mag ook bijvoorbeeld een foto van harry potter in de hoed verwerken. je mag dus van alles erin stoppen, hij hoeft dus niet persee echt te lijken en zelf kom ik niet verder dan het zweinstein-logo…

Kun je niet beter zelf een hoed ontwerpen (toch net tikje creatiever)? Of gaat het hier om natekenen?

De kleuren van zwijnstijn?

google eens op zwijnstijn meid.

Het is Zweinstein btw :’) Sorry, maar bij Zwijnstijn denk ik echt aan een zwijn, terwijl de HP-serie niet eens heel slecht is. Sommige mensen maken HP alleen belachelijk…

Ik vind het wel leuke boeken. Lekker veel moord enzo, haha :’).

Maar ik zou zelf idd een hoed ontwerpen.