tekenen

Heei, kan iemand mij snel een klavertje vier leren tekenen? het is heel belangrijk:$ Xxx

teken gewoon een simpel plaatje na? hoe moeilijk kan het zijn…

https://www.google.nl/search?hl=nl&newwindow=1&biw=1366&bih=613&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=4+leaf+clover+drawing&oq=4+leaf+clover+drawing&gs_l=img.3..0i19.33009.46205.0.46417.23.17.1.5.5.0.384.2414.6j8j1j2.17.0...0.0...1c.1.HxnU9vH1DmE

Hoe moeilijk kan het zijn.

vier hartjes met de puntjes tegen elkaar en een steeltje is de makkelijkste manier denk ik

Ik bedoel eigelijk met schaduw enzoo 't moet tatoeage worden:$

Dat kan je beter aan een professional overlaten, zij kunnen gewoon een ontwerp voor je maken

Een tatoeage ‘even snel’ laten tekenen? Voel je je wel helemaal lekker? Nee, laat het inderdaad alsjeblieft aan een professional over.

Het is ook niet voor echt maar voor school

Had je maar eerder je huiswerk moeten doen.

Het gaat er om dat je alleen maar 2 woorden in google moet intypen en dat daar al genoeg voorbeelden opstaan.

Google is vaak aardiger dan GS. :slightly_smiling_face:

Eerst een klavertje vier tekenen door (zoals al eerder is gezegd) 4 hartjes te tekenen met de puntjes naar elkaar toe en daarna een beetje schetsen om de schaduw te krijgen.

Wow, dan zou ik tekenen laten vallen zodra het kan als je dit al moeilijk vindt

Gewoon googlen en natekenen? Desnoods zoek je ‘four-leaf clover tattoo’ op.

Dit lijkt me inderdaad nog vrij simpel om netjes te doen. Er zit natuurlijk wel een verschil tussen herkenbaar (je kunt duidelijk zien wat er is afgebeeld) en realistisch (echt als een foto) tekenen. Ik doe het eerste, echt realistisch werken lukt mij niet, dat duurt me veel te lang om te doen :slightly_smiling_face: .

Misschien handig om je topic duidelijker te beschrijven :slightly_smiling_face:
niet gemeen bedoelt gewoon een tip

sorry dat ik nu pas reageer het is trouwens gelukt, he er een 7 voor gekregen.
Het was de bedoeling om er een te tekenen met docent er bij als toets zegmaar dus dus moest thuis even oefenen en op school kon ik natuurlijk niet van google doen maar thanks allemaaall