Tekenen Examen

Haaaii,

Wie heeft er as week ook 3 dagen teken examen ?? :grinning:

xx

Ik niet :slightly_smiling_face:

haha ik zit er echt tegenop blegh :frowning_face:

Wat moet je precies doen? Vragen beantwoorden ook of alleen tekenen?

als het goed is alleen tekenen het is zeg maar 3 dagen lang steeds van kwart
over 9 tot 5 over 2, ik heb een boekje gekregen om inspiratie op te doen. Het onderwerp is groen. En heb nog helemaal geen idee :frowning_face:

Pfoe, klinkt heavy. ;O

Misschien alles wat kan staan voor ‘groen’? Groene energie, ecologisch, bepaalde groente en fruit, etc.?

Ja idd is het denk ik ook :frowning_face:

Ja in het boekje wat ik kreeg staat dat het een tekening moet zijn met een omgeving waar je krijg zou willen zijn, echt lastig.

Ik zou dan denken aan een omgeving zonder verontreiniging, veel natuur en al die dingen die daarbij komen. :slightly_smiling_face:

In die richting had ik nog niet gedacht, interesting!
Ik ga ff al mijn ideeën op een blaadje zetten. Thank yoou! :grinning:

You’re welcome :slightly_smiling_face:
Je kan ook een rondje maken met ‘groen’ daarin en alle woorden die je te binnen schieten opschrijven en die dan verder uitwerken. Dan probeer je de woorden die je aanspreken te combineren met elkaar en daaruit kan je een totaalplaatje maken.

Succes nog!

Oja dat is ook nog een idee hihi

Thanks <3

IK :slightly_smiling_face: maar ik 4 middagen ;p

ik heb trouwens al 1 middag gehad, ben nu net begonnen met mn grote tekening.
Heb het moodbord en nog wat dingen al gedaan.

Dan zit je denk ik geen vmbo? hihi
En hoe ging het in zijn werk? Heb je ook het thema groen :slightly_smiling_face: ?
Ik dacht dat je alleen maar een tekening moest maken haha

Ik doe wel VMBO, VMBO-TL :slightly_smiling_face:
Ja ik heb ook thema groen, is landelijk he (:
We kregen er zo’n boekje bij dat je eerst van alles moet onderzoeken plaatjes enzo.
Daar een moodbord van maken, dan iets van 3 schetsen en dan met je echte tekening beginnen :slightly_smiling_face:

Ik dacht dat iedereen van vmbo TL tegelijk waren haha
Ja idd wij hebben ook een boekje gekregen, maar moet je dat moodbord dan thuis maken of op de eerste zittingsdag?

ooh oke, nee volgens mij is dat verschillend.
Ik heb m op school gemaakt maar heb wel thuis de plaatjes al uitgeprint zodat ik direct kon beginnen

Okee dankje!
Succes met de andere dagen ! :grinning:

Haha wat grappig, wij hebben examen kunstvakken-2 gehad, hetzelfde thema, dezelfde opdracht alleen dan moest je hem niet tekenen maar uitvoeren hahah (:

Succes ermee!

Uitvoeren lijkt me veel leuker dan tekenen! hihi
Heb vandaag mijn eerste dag gehad en dat viel niet mee, weet nog steeds niet echt wat ik wil gaan tekenen :frowning_face:

Haha dankjewel!