Tekenen 6vwo

Ik moet boeken kopen voor het vak tekenen (4/5/6vwo zelfstudie), weet iemand welke methode/boeken ik kan kopen?

Groetjes

Krijg je dat niet via school ofso qua leerboeken of iig de titels :slightly_smiling_face: ? Voor theorie eindexamen tekenen kreeg ik een hele bundel van de CITO met de stof

In ieder geval: Ik heb in VWO 4 en 5 het boek: ‘Kunst op Niveau’ gehad. 6e stond het bij mij CPE en CTE in de spotlights

Ik doe staatsexamens, dat is dus niet op een school. Ik krijg dus geen boeken of titels …
Op examenblad.nl heb ik gevonden welke onderwerpen ik moet leren, het onderwerp is ‘engagement’ wat is verdeeld over Emancipatie, Utopie, Politiek en Sociaal.
Ik heb geen idee. iemand?

Je doet dan mee aan het centraal examen dan toch?
Dan zijn de onderwerpen die zij voorschrijven de enige die je moet kennen. Bij tekenen geldt namelijk dat ze om de 2 jaar een nieuw onderwerp pakken volgens mij. Geen boeken oid.

en anders… geen idee :woman_facepalming:

Ja klopt, ik doe centraal examen en nog een extra toets als een soort groot SE. (de SE is een praktische opdracht)

Ik heb gewoon geen idee hoe ik de stof moet leren zonder boeken :stuck_out_tongue: