Tekenboek(je) gezocht! Waar te koop?

Ik zoek een mooi tekenboek(je) om gewoon notities en tekeningen in te maken. Ik wil eigenlijk geen mogelijkheid om de bladzijdes uit te scheuren(geen ringband). Ben hier al een tijdje naar op zoek maar heb nog nergens iets gevonden.

Even op een rijtje:
-Formaat ongeveer A5(half A4-tje) ?
-Wit papier, niet te dun en eigenlijk zonder lijntjes
-Geen ringband
-Maakt niet uit watvoor kaft

Weet iemand waar ik zoiets kan krijgen of suggesties van winkels waar ze zoiets hebben?

Bedankt. ;]

Boek&bureau, hema?

Action heeft leuke, ook met een harde kaft enzo. (: En hema heeft ze ook :grinning:

Ik heb vandaag nog een dummy gekocht bij zo’n witte boekhandel. Je weet wel, die alleen maar afgeprijsde boeken en films verkoopt.

Sorry dubbel.

hobby winkel

(kon je dat nou echt niet zelf bedenken? =.=)

.

Action! daar hebben ze hele leuke en ook heel goedkoop.

Action! daar hebben ze hele leuke en ook heel goedkoop.

Bij de hema hebben ze tekenboeken, ik heb er eentje van a4 formaat, weet niet of ze kleinere hebben … :slightly_smiling_face:

Bijenkorf, maar daar zijn zulke boekjes wel duur. Maar wel mooi!

Ooeh, moet binnenkort dan toch maar weer langs die Action. Daar hebben ze idd wel veel ook schoolspullen enzo. Ga ik binnenkort even kijken dan denk ik. Ja, ik dacht ook dat ze makkelijk te vinden zouden zijn en heb al in veel verschillende winkels gezocht. Maar echt nog nergens wat gevonden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bedankt. :grin:

Bij de slegte

Bij de boekenvoordeelshop heb je best wel mooie dummy’s in verschillende formaten, de prijzen variëren ongeveer tussen de 5-10 euro:)