Teken wedstrijd. #2

als iedereen er is

Kan ik ook meedoen? :wink:

weet iemand trouwens hoe ik me scanner weer aan moet sluiten :grinning_face_with_smiling_eyes:

upppppp

Shure!

Dat elke opdracht wel een hele week is inclusief vrijdag zaterdag zondag, want dan heb ik meestal wel veel tijd xD

Ik wou dat ik de opdracht al had, ik heb vandaag eens GEEN huiswerk dus alle tijd :relieved:

jaa me 2 :]

idd kunnen we niet alvast krygen haha :thinking:

Ik wil ook wel meedoen

Het staat er!

Krijg je echt een bepaalde opdracht die je moet uitvoeren?! Bijv. Stilleven of portrettekening? Of mag je gewoon een willekeurige tekening insturen? Anders wil ik wel mee doen :slightly_smiling_face:

Je mag het zelf kiezen

leuke opdracht :]

Me scanner is niet aangesloten:( dus k zal een foto met de webcam maken… maar k vraag van de week of me vader hem eve aan wil sluiten:p ik ben trouwens al klaar haha

wow, das snel!!
Ik ben pas klaar met verzinnen wat ik ga maken xD (Ja , het verzinnen duurt meestal lnager dan het tekenwerk bij mij :stuck_out_tongue:)

Maare over de opdracht,
bedoel je met rave gewoon new rave??

Sorry dat het bij het vorige wedstrijd helemaal uit de hand liep… Ik ben in gevecht met de scanner geweest, but I lost the fight…

Zou ik nog jury kunnen zijn bij deze wedstrijd?
xx

http://img27.imageshack.us/img27/3195/afbeelding003v.jpg

hij word heel klein als ik hem met de cam opzet :expressionless: Ik zet hem er deze week nog groter op :roll_eyes: oh en hy staat verkeert om najaa…

ookal is hij zo klein, hij ziet er al vet mooi uit :wink:!

Jeah