Heeyy,
Het spijt me dat ik zo laat ben geweest met de beoordeling, maar hier is hij dan (eindelijk)…
Succes met de volgende opdracht!
-----------------------------------------------------------------------------------
Degene die zich aanmelden gaan verschillende teken/schilder opdrachten doen.
deze kunnen bestaan uit ;
schetsopdrachten, schilderenopdrachten of juist een tekening met felle kleuren!
De opdrachten beginnen makkelijk maar ze worden steeds moeilijker!
De opdrachten die jullie opgegeven krijgen duren meestal ongeveer een week.
Commentaar;
aan het eind van de week (en van de opdracht dus) krijgen jullie een uitgebreid verslag over wie er door zijn en waarom en wie er afgevallen is en waarom =)
de uitslag is altijd op zondag, tenzij anders aangegeven.
Wat is toegestaan?;
je mag de ‘kunstwerken’ maken op papier,
maar je mag ze ook op de computer maken.
Benodigheden;
Camera/scanner
Papier
-kleur-potloden
gum
lineaal
schilderspullen
en/of een computerprogramma waar je het op maakt.
Veel succes !
PS; AANMELDEN IS NIET MEER MOGELIJK!
liefs,
~~~~~~~~~~~~~~~
OPDRACHT 4;
In deze laatste opdracht is het de bedoeling dat je iets of iemand dat/die je altijd blij maakt, waarvan je, zelfs als zwaar chagerijnig of kwaad bent, vrolijk wordt. Dit kan een goede vriend zijn, je piano, je kat, noem het maar op.
De opdracht moet volgende week zaterdag, dus 7 maart, worden ingeleverd.
Veel succes!
xx
Deelnemers
1.666BlackRoses
2. Amadorintha
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Uitslag:
Amadorintha: heel mooi gedaan! Het is meteen duidelijk wat je hebt getekend, en erg origineel dat je er een soort van collage van hebt gemaakt. Het enigste minpuntje aan deze tekening vind ik de Londen Tower Bridge, deze ziet er een beetje raar uit. Maar voor de rest is alles echt heel mooi. Nog een extra complimentje voor de katten die je hebt getekend!
666BlackRoses: Ook een hele mooie tekening! Bij mij was het niet meteen helemaal duidelijk wat je ermee bedoelde, maar ik snap dat het lastig is om een liedje uit te beelden zonder extra uitleg. Er zijn 2 dingen die ik jammer vind aan deze tekening, de tekst die er in getypt is, dit zou veel mooier zijn als het gewoon geschreven was, en wat ik ook jammer vind, is dat ik de tekst van het liedje en de tekeningen niet echt aan elkaar kan koppelen. Qua tekening vind ik hem echt heel mooi, en de afwerking ook, maar omdat de link tussen tekst en tekening voor mij niet duidelijk is, ben je helaas niet de winnaar… sorry!
dus, Amadorintha, Gefeliciteerd! jij bent the winner!