Teken/Schilderwedstrijd

Heeyy,
Het spijt me dat ik zo laat ben geweest met de beoordeling, maar hier is hij dan (eindelijk)…
Succes met de volgende opdracht!

-----------------------------------------------------------------------------------

Degene die zich aanmelden gaan verschillende teken/schilder opdrachten doen.
deze kunnen bestaan uit ;
schetsopdrachten, schilderenopdrachten of juist een tekening met felle kleuren!
De opdrachten beginnen makkelijk maar ze worden steeds moeilijker!
De opdrachten die jullie opgegeven krijgen duren meestal ongeveer een week.

Commentaar;
aan het eind van de week (en van de opdracht dus) krijgen jullie een uitgebreid verslag over wie er door zijn en waarom en wie er afgevallen is en waarom =)
de uitslag is altijd op zondag, tenzij anders aangegeven.

Wat is toegestaan?;
je mag de ‘kunstwerken’ maken op papier,
maar je mag ze ook op de computer maken.

Benodigheden;
Camera/scanner
Papier
-kleur-potloden
gum
lineaal
schilderspullen
en/of een computerprogramma waar je het op maakt.
Veel succes !

PS; AANMELDEN IS NIET MEER MOGELIJK!

liefs,

~~~~~~~~~~~~~~~

OPDRACHT 4;

In deze laatste opdracht is het de bedoeling dat je iets of iemand dat/die je altijd blij maakt, waarvan je, zelfs als zwaar chagerijnig of kwaad bent, vrolijk wordt. Dit kan een goede vriend zijn, je piano, je kat, noem het maar op.
De opdracht moet volgende week zaterdag, dus 7 maart, worden ingeleverd.
Veel succes!
xx

Deelnemers
1.666BlackRoses
2. Amadorintha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uitslag:
Amadorintha: heel mooi gedaan! Het is meteen duidelijk wat je hebt getekend, en erg origineel dat je er een soort van collage van hebt gemaakt. Het enigste minpuntje aan deze tekening vind ik de Londen Tower Bridge, deze ziet er een beetje raar uit. Maar voor de rest is alles echt heel mooi. Nog een extra complimentje voor de katten die je hebt getekend!
666BlackRoses: Ook een hele mooie tekening! Bij mij was het niet meteen helemaal duidelijk wat je ermee bedoelde, maar ik snap dat het lastig is om een liedje uit te beelden zonder extra uitleg. Er zijn 2 dingen die ik jammer vind aan deze tekening, de tekst die er in getypt is, dit zou veel mooier zijn als het gewoon geschreven was, en wat ik ook jammer vind, is dat ik de tekst van het liedje en de tekeningen niet echt aan elkaar kan koppelen. Qua tekening vind ik hem echt heel mooi, en de afwerking ook, maar omdat de link tussen tekst en tekening voor mij niet duidelijk is, ben je helaas niet de winnaar… sorry!

dus, Amadorintha, Gefeliciteerd! jij bent the winner!

Okay ^^ alle overgebleven deelnemers veel succes nog!

Eehm… oké? Maar waarom moeten we van opdr. 2 nog inleveren, die hebben we toch al gehad, en de uitslag ook. :3 Dat topic is maar 7 pagina’s, niet zo moeilijk. :relieved:

mja die snap ik ook niet dat we het opnieuw zouden moeten posten als er al een uitslag is maarja. ik lig eruit, zijn mijn zorgen niet meer xD succes nog!

ok, fijn dat er een nieuwe opdracht is.
ik ga mn best doen

UP

upje

Interessante opdracht.

oeps was helemaal vergeten om op dit topic te kijken haha :blush:
maar ik ga me best doen
en de tekening proberen voor woensdag in te leveren

krijgen we ook nog een beroordeling op de tekeningen van opdr 2? (A)
ik wil wel weten wat ik de volgende keer beter moet doen;]

xKusje

Dit is mijn tekening voor de 3e opdracht:

http://img201.imageshack.us/img201/3058/ilsetekeningtekenwedstr.jpg

het is een meisje dat muziek van een punk rock band op haar iPod heeft staan. (letterlijk)

http://i44.tinypic.com/2afztch.jpg

Kom ik weer aan met slechte kwaliteit, geen tijd meer om te scannen en denk ook niet dat ik aan de printer nog mag van mijn vader, dus ik moest maar een foto maken. xD Nu lijkt het net een kindertekening, maar mijn camera is ook kut. In het echt zijn de lijner duidelijker, scherper en mooier, al zeg ik het zelf. :x Het is een computerscherm met boeken er in. Ik was ‘inspiratieloos’ en toen ging ik dingen in mijn kamer bekijken, kwam ik bij mijn beeldscherm uit. x’D

oeeeh die vind ik leuk :grinning:

Waarom heeft ze haar rechter hand aan haar linker arm?

Hele leuke tekeningen allebei, als Yvet hem voor morgen niet heeft ingeleverd dan doet ze niet meer mee…
xx

Stuur haar anders even een bericht, misschien is ze het vergeten.

[quote author=Anonymous link=topic=115220.msg[quote author=Material_Girl link=topic=115220.msg[quote author=Material_Girl link=topic=115220.msg3428144#msg3428144 date=1235639980]#msg[quote author=Material_Girl link=topic=115220.msg3428144#msg3428144 date=1235639980] date=1235639980]#msg[quote author=Material_Girl link=topic=115220.msg[quote author=Material_Girl link=topic=115220.msg3428144#msg3428144 date=1235639980]#msg

dank je. leuk om the horen dat je mn werk leuk vind

[quote author=Anonymous link=topic=115220.msg[quote author=Material_Girl link=topic=115220.msg[quote author=Material_Girl link=topic=115220.msg3428144#msg3428144 date=1235639980]#msg[quote author=Material_Girl link=topic=115220.msg3428144#msg3428144 date=1235639980] date=1235639980]#msg[quote author=Material_Girl link=topic=115220.msg[quote author=Material_Girl link=topic=115220.msg3428144#msg3428144 date=1235639980]#msg

oeps… ik ben heel slecht in rechts en links. (komt door mn dislectie. heb ook altijd problemen in het verkeer met voorang geven :flushed:)
zal ik maar zeggen dat het abstract is… :slightly_smiling_face:

oeps was het een beetje vergeten om de tekening te maken en inteleveren :blush:
en ik heb het de laatste tijd een beetje druk gehad
666BlackRoses & Amadorintha leuke tekeningen allebij en nog veel succes ;]
x,

dus dat betekend dat je niet meer mee doet Yvett?
jammer :frowning_face:

uhm ik doe niet meer mee, lag er na ronde 2 al uit :wink: en mss kan je nog? er staat nog geen uitslag :stuck_out_tongue:

Waar zijn de tekeningen van opdracht 1 + 2 ??
Dat is net altijd zo leuk om te bekijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

opdracht 1 en 2 staan hier:

http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/inschrijven-voor-een-tekenschilder-wedstrijd-112504.0.html