Teken opdracht

Hee!
Ik moet voor tekenen een opdracht maken, een advertentie of een tekening bij een gedicht.
Ik vroeg me af of jullie een gedicht weten dat over parfum gaat? (liefst in het engels)

Thankyou!
Liefs Kelly

Ik zou eerder een gedicht zoeken, en de tekening hieraan aanpassen
(ipv andersom zoals jij nu doet…)
<3

Misschien een stukje quoten uit:
Das parfum
Patrick Süskind

Die moest ik lezen voor duits… Eerste wat me te binnen schiet. Gek hè?

Ooow. En nog iets van wikipedia, misschien ter inspiratie:

“Het lied “Scentless Apprentice” van de Amerikaanse rockband Nirvana, is geïnspireerd door Het Parfum. Het staat op hun album, In Utero (1993). Kurt Cobain omschreef Het Parfum vaak als één van zijn lievelingsboeken.
Ook de single “Du riechst so gut” van de Duitse rockband Rammstein, en het nummer “Herr Spiegelmann” van de Portugese gothic metalband Moonspell zijn naar verluidt beïnvloed door de roman.”

Misschien kan je daar wat mee? Dan heb je tekening, literatuur en muziek in één!

ik zou ook een tekening bij een gedicht maken, en als je ook een stukje uit een boek mag pakken zou ik het boek schitterend gebrek kiezen.

ik had laatst een engels gedicht gelezen op school die ik wel erg mooi vond.
Het word verteld door een kind(o.t volwasse) en die verteld over zijn/haar ouders die langzaam uit elkaar zijn gedreven. Ze zijn nog samen maar het vuur tussen hen is gedoofd. Je kan bijvoorbeeld een oud stel maken in een bed waar een muur tussen is getekend, en dan kan je bijvoorbeeld laten zien dat ze wel naar elkaar verlangen maar het nooit meer als vroeger word.

als je het interessant vind wil ik het gedicht wel overtyppen voor je.

oh dat moest ik ook
ik had een tekening bij een liedje

haha ik heb de tekening toevallig al een keer getekend vandaar dus! Maar bedankt voor de ideeën! (: Ik kijk nog eventjes. Mag namelijk ook voor bijvoorbeeld een dansfeest. Ik heb dan Gemaskerd bal gekozen. Zou alleen graag iets met parfum doen.

Thankyou!

upje!
Iemand nog een gedicht over make-up?

Of ze nou Naomi heet, of Mien
Elke vrouw wil er mooi uitzien.
“Daar hebben wij de middelen voor!”
roepen de Beauty Pieten in koor.
Antirimpelcrème, nagellak, een lekker geurtje.
Mascara, of lipstick in een modekleurtje…
Wat hebben de Pieten voor jou gekozen?
Als je het ziet, ga je vast blozen!

Mwheheh :3

Nee maar serieus:

Hier heb je een link
http://www.helium.com/knowledge/73869-poetry-makeup
met 7 make-up gedichten :slightly_smiling_face:

oee dankjewel!