Teken examen

Hallo!
ik heb binnekort een examen voor tekenen ( practicum )
en nu is het onderwerp Eten, ik zou er graag een persoon in verwerken en dan eten, alleen ik heb gewoon echt echt echt geen ideeen!
heeft iemand misschien foto’s plaatjes etc.

Teken een anorexiapatiënt, boulimia of obstetias [volgensmij schrijf ik het fout] kan ook. Heeft allemaal met eten te maken.

At Miiamore: de opdracht is een traktatie te maken voor iemand die veel voor je betekent.

Wij zijn er sinds maandag al aan begonnen, ik vind het ook een erg moeilijke opdracht. Maar ik heb over 3 personen heel veel opgeschreven wat ze lekker vonden kwa eten en drinken enzo. En op van die kindersites gekeken naar leuke traktaties en dat heb ik als plaatjes gebruikt, en nu ben ik een beetje aan het schetsen op het sfeerblad. Misschien dat dat helpt. Trouwens wat misschien ook kan helpen. Als je iets offert, wat dus ook meestal eten is, is ook een traktatie. Tenminste dat zei onze lerares. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
x

een meisje uit mijn klas heeft trouwens een soort sandwich gemaakt met 2 handen die hem vasthouden, is dat misschien iets voor jou? Dat je het gezicht nog op de achtergrond maakt ofzo…
x

Oh, dat wist ik niet xD

misschien iemand die je lief hebt met eten in zijn hand ofzo, alsof hij/zij het aan jou geeft

Het klinkt best wel cliché…
Maak een woordweb, maak bij een aantal van die woorden een schets, maak nog wat schetsen, kijk welke je het leukste vind en doe dat.
Als je niks weet, schets dan gewoon wat, ik heb vaak dat als ik niks weet er de beste ideeën uitkomen.

Wat bizar dat jullie één opdracht krijgen voor het examen :confused: Wij mochten het laatste jaar (bij de schoolexamens en centrale examens) kiezen uit zes onderwerpen ofzo.

Anyway, ik kan je niet echt helpen, wat een vreemd onderwerp :’)
(misschien een portret uit snoepverpakkingen ofzo?)

Misschien een soort pop-art plaatje van wat vroeger op de verpakking van voedsel had kunnen staan?
Dus zo met zo’n mens en dan eten (een pot augurken bijvoorbeeld xD en dan iets van Very Saur (is dat zuur in het engels?) en dan een vrouw die een zuur hoofd trekt?)

Hoewel dit idee me niet echt examen-geschikt lijkt :x

up

Dit. Vind het trouwens een enorm vaag onderwerp?

Je kan ook een Afrikaanse vrouw tekenen met een soort fruitschaal op dr hoofd?
ik hoop dat je weet wat ik bedoel

hmm

zegmaar een tafel in het midden met een bord spagheti [ikweetniethoejehetschrijft] en dan zegmaar aan de ene kant van de tafel een man, aan de andere kant van de tafel een vrouw.
en dan dat ze zegmaar allebei (poeh ik kan het niet uitleggen) aan een spagheti ziitten te eten en dan als het ‘op’’ is zijn ze lip op lip zegmaar:P
jeweetwel altijd bij films enzo

aahh god :stuck_out_tongue_closed_eyes: de uitleg slaat echt nergens op :grinning_face_with_smiling_eyes:
ik hoop dat je het begrepen hebt

:sunglasses: greetzz

Dit is ook een leuke idee.

Dan had ik mezelf getekend, bestaand uit eten wat mn vriend lekker vind :3

Ik vond mijn teken examen verschrikkelijk ==
Niet dat ik tekenen niet leuk vind, maar de opdrachten waren kut en mijn lerares ook.

een hand die een hartjes loly vast houd =D

Heel erg bedankt ^^