TEHATEX theorie examens VWO

Hoi,

Zijn jullie allemaal al begonnen met leren en hoe leren jullie?
Gewoon samenvatten of :face_with_raised_eyebrow:?
Heeft iemand een oefenexamen dat we kunnen maken.

XXX
Hoop snel op antwoord.

ik dacht wtf is tehatex?
haha even gegoogled :stuck_out_tongue:
maar wij hebben dat vak niet dus helaas!

succes met leren!

Bedankt, ik maak mijn titel nog even duidelijker, alleen hoe?

^ Moet je even aan een moderator vragen, dat kun je niet zelf doen

En wij hebben trouwens die vakken apart. En textiele werkvormen heb je alleen in de 1e klas dus daar kun je geen examen in doen. Ik heb zelf nog wel handenarbeid maar daarvoor hoeven wij niks te leren. Wel voor kunstgeschiedenis want dat hoort daar bij, maar voor handenarbeid zelf maak je alleen een eindwerkstuk. Hetzelfde geldt trouwens voor tekenen.

hmm ja maar handvaardigheid, tekenen en textiele werkvorming hebben zelfde kunstgeschienis examen, dus daar zoek ik tips voor :wink:

Ja ik heb dat ook. Ik vind het best lastig, vooral omdat wij helemaal geen les daarin hebben gekregen.
Maar het telt voor bij maar voor 25% mee omdat de andere 25% natuurlijk het project is dat je moet maken.

Ja die heb ik gemaakt, cijfer ligt al klaar :wink: weet alleen niet wat en wil dus ook wel goed presteren op mijn kunstgeschiedenis.

Ik doe havo en heb een stencil gekregen met de blz die we allemaal moeten leren.
Welk boek heb jij? Als jij ook Zienderogen Kunst heb wil ik wel de blz hier neer zetten. :slightly_smiling_face:

Ik doe VWO, en heb een pak stencils gekregen over Nabije Oosten, Verre Oosten, Primitivisme en Globalisering, dus dat is wat anders.

tehatex is toch niet hetzelfde als kustgeschiedenis?
ik moet inderdaad hetzelfde doen als Lieziejjj maar ik heb geen flauw idee hoe ik moet beginnen…

Dan is het wel hetzelfde denk ik? Ik vind het maar vaag met al die verschillende begrippen over tehatex en kunstgeschiedenis? Hoe heet het bij jou ModeDeLaRue?

Ik vind het ook maar vaag hoor :’)
Ik heb alleen tekenen als vak, dus geen handvaardigheid of textielbewerking ofzo
Bij ons heet het gewoon kunstgeschiedenis
Maar ik moet ook Nabije Oosten, Verre Oosten, Primitivisme en Globalisering leren.
We hebben daar nooit echt een boek van gehad maar gewoon een map met allemaal blaadjes, die ben ik nu dan in steekwoorden aan het samenvatten.
Wij hebben in de klas het examen van vorig jaar gemaakt, ook om te oefenen met formuleren van je antwoorden enzo, dus dat zou je wel kunnen doen?

Wij hebben kunst muziek of kunst beeldend. In kunst doe je centraal examen en muziek/beeldend doe je een se in die heel erg veel meetelt (dit is een praktisch deel dus concert of expositie)

oke, ja bij ons beeldend is het een combinatie en ik heb het examen van vorig nog niet gehad, dus ook nog niet gemaakt, maar heb volgende week nog examentraining.