-
dit is een best moeilijke situatie.
Ik kan begrijpen dat hij je uit zijn hoofd heeft gezet in de maanden tijd. (wat ook volkomen normaal is). En gevoelens kan je niet sturen dus het is vervelend dat jij nu gevoelens voor hem hebt gekregen.
Echt tips kan ik je niet geven, maar blijven proberen zou ik zeggen.
MAAR: niet opdringerig worden, dan wil hij misschien helemaal niet meer afspreken. En je kan ook eens vragen waarom hij ineens zo kort doet desnoods.
Ja ik vind het ook erg lastig. Want aan de ene kant denk ik: volgens mij spreekt ie me het liefst elke dag, zelfs nog nadat ik liet weten niet meer te willen. Maar af en toe zijn er ook momenten dat ie een stuk afstandelijker doet, wat ik dan niet begrijp. En klopt, ik denk ook dat hij daar mee bezig is geweest en dat het best vreemd is dat ik nu zoveel van mijn kant laat zien voor hem. Merk ook dat als ik iets liefs zeg dat hij zich soms geen houding weet te geven en een andere keer weer wil.
En klopt, ik weet best goed hoe hij is met meisjes. Zodra ik vragen ga stellen wat er is of te veel ga ‘zeuren’ dan hoeft het van hem al niet meer. Dat maakt het voor mij lastig, over whatsapp het aan te kaarten. Maar ik denk dat ik hem vanavond app en dan maar eerlijk ben dat ik de laatste tijd wat meer vraag over afspreken, omdat dit is wat ik hem wilde vertellen, dat ik het leuk vind hem te zien en het ook steeds fijner/leuker vind om hem te zo veel te spreken.
Thanks!