Tegenovergestelde signalen, wat moet je der mee...

-

Wauw

Ik weet het niet echt meid, maar als je er echt een slecht gevoel bij hebt en hij zo bot tegen je doet zou ik het wel uitmaken. Anders breekt hij nog je hart. Maar je miet bij jezelf denken is hij het waard enz. Sterkte

Dit is ingewikkeld ksnap er niks van,mss heeft hij gwn problemen of soms gwn geen zin?

Bedankt voor de reacties.

Ik denk dat je het zelf al wel een beetje weet.
Ik ga mee in wat adorablebeauty zegt, houdt de eer aan jezelf en laat je niet zo gek maken! Hij heeft echt wel door dat hij je op die botte manier een rotgevoel bezorgt, dat heb je duidelijk gezegd. Als jongens zo bot doen is dat meestal niet zo´n goed teken, ik weet het uit ervaring. Ik zou nog eens heel goed nadenken of je je geluk niet beter bij een ander kan vinden, want de hele tijd zo´n vervelend gevoel hebben wordt je alleen maar ongelukkiger van!

Wow, nu doe ik niet aan Facebook, maar als mijn vriend zomaar zijn relatiestatus zou wijzigen en in ene bot doet zonder dat daar aanleiding voor is mag hij meteen zijn biezen pakken.
Zoals Michelle zegt is het geen goed teken als een jongen bot doet.

Bedankt voor de reacties.

Ik herken het heel echt heel erg! Het is heel erg moeilijk om het los te laten, maar het is wel het beste voor je! Als je verder gaat komt je vast een jongen tegen die 100% voor het gaat, en dat is toch veel meer waard dan die paar keer dat hij wel lief doet :slightly_smiling_face:? Een jongen die bot doet kan je echt heel erg ongelukkig maken!

-