tegen school opzien

ik zie heel erg tegen morgen op, ik weet niet wat het is,
ik zit echt bij aso meiden en ik heb wel vriendinnen alleen trek me
dan denk ik te veel aan wat hun doen en zeggen
tips?

Negeren, probeer je er niks van aan te trekken. Laat hen je dag niet verpesten.

Ach die heb je overal. Je bent toch wel beter dan hun, ik bedoel hun moeten zo zielig doen voor een beetje aandacht… Dus gewoon niks van hun aantrekken.

Ik wil ook niet meer naar school :frowning_face:

Elke dag niet van hun aantrekken.
Gewoon lekker je ding doen.

Ik heb ook geen zin meer in school maar dat komt omdat het een ROC is wat gewoon slecht is.
Gelukkig hoef ik nog maar tot juni && dan ga ik fulltime werken.
Dan heb ik totaal in 3 jaar 2 diploma’s waar ik een heel eind mee kan komen.

ik heb ook geen zin… zit er echt tegen op man… Elke week weer het zelfde rooster, de zelfde lessen… blehh… waarom bestaat school? ;s

Ik heb het ook echt erg precies hetzelfde als jou
(zou bijna zeggen dat we in de zelfde klas zitten haha XD )
Ik zit ook bij redelijke aso meiden …
Van die kinderachtige mensen helaas, zie er dus ook echt tegen op

Ik zit ook tegen school op maar dat komt door al die verslagen die ik moet maken en de proefwerkweek binnenkort :frowning_face:

Dat had ik in de 1e klas ook en dat heeft ook echt wel 2 jaar geduurt dat dat gevoel een beetje weg was. Nu heb ik het soms nog steeds, vooral na vakanties.

Ik ken het… ik heb niet eens vakantie gehad.
Ze hebben bedacht om de toetsweek de week ná de vakantie te doen… lekker leuk weer.
Het is vervelend om bij niet zo aardige mensen in de klas te zitten, ik zou ze zoveel mogelijk negeren en lol maken met je eigen vriendinnen. (:

Ja bij mij ook -.-’ stelletje sadisten.
en meis, maak gewoon lol, trek je van die meiden niets aan, ze komen er vanzelf wel achter dat ze fout zitten…

Maak lol met je vriendinnen, maak het gezllig. Dan houdt je je onbewust minder rekening met anderen. (klinkt stom, maar dat heb gevoel heb ik meestal wel)

Ik zie ook echt op tegen morgen AAAAAAAAAAAAAAAAH
weer een HELE week SCHOOL. die weekenden vliegen ook voorbie

Ik heb r voor het eerst niet geen zin in (:
Maar ik heb nieuwe schoenen, dat maakt het schoolleven altijd beter