tegen school opzien,

ik zie er erg op tegen school, dat komt door de klas,
ik ben best wel verlegen enzo, en in de klas zitten meiden die zo
aso zijn en gewoon andere mensen pijn willen doen met opmerkingen.
maar ik moet nu dus morgen naar school en ik wil echt niet!
heeft iemand tips zodat ik er toch een leuk schooljaar kan van gaan maken?
xxxx

Ugh ik haat zo’n mensen. Ken er ook wel een paar.
Maar euhm, er zitten vast ook leuke meiden in je klas, niet?
En die andere meiden moet je maar gewoon negeren, klinkt moeilijk, maar dan is voor hun de lol eraf en stoppen ze er (hopelijk) mee.

Ik heb precies hetzelfde. Ik wil niet meer naar school!!!

Sorry dat ik je naar de zoekfunctie verwijs, maar er zijn hier de laatste tijd echt al een hoop topics over.

jaa, het is ook echt rot, want je moet er toch ook wel eens zin in hebben? en ik heb trouwens wel vriendinnen alleen die doen ze niets zegmaar.

gewoon negeren, ik heb precies hetzelfde, moet je gewoon “bedankt” of “ik ook van jou” of zo zeggen :smirk:

ik heb precies het zelfde alleen dan met die jongens uit m’n klas dat zijn echt van kliertjes die het dan voor de hele klas verpesten…
gewoon negeren aardig tegen ze doen als je er op gaat reageren wordt het alleen maar erger

egt irritant… gwn negeren denk ik maar eerst je verhaal tegen hun gezicht doen zo van: en wat probeer je met die opmerking te bereiken?? meestal zeg ik gwn recht tegen hun gezicht van:gosh zoek een leven i.p.v. die van de andere te bederven! naja eigelijk doet nooit iemand egt gemeen ofzo maar ze zijn wel irritant!

ja, maar het erge is dus dat ze tegen mijn vriendinnen heel aardig enzo zijn! en alleen tegen mij niet. ik weet niet waarom maybe omdat ik iets verlegener ben… kan ik toch niets aan doen?! en het zijn allemaal van die meiden die altijd dronken zijn in kroegen enzo, en opschool doen ze stoer enzo

Ik ben blijven zitten, dus ik heb totaal geen zin, ik ken niemand…

ik heb ook totaal geen zin. vooral door het vroeg opstaan en het huiswerk enzo. ik heb verder ook geen leuke klas maar ik kan gelukkig nog genieten van mijn laatste weekje vakantie.

ik zou trouwens gewoon de aso’s in je klas negeren en gewoon veel met je vriendinnen omgaan.

Ook totaal geen zin ._.

Ik heb ook geen zin, omdat er maar misschien net 5 mensen van alle klassen op mijn niveau me mogen :’'3