Tegen pluizend haar

hallo!
Wie gebruikt dit product tegen pluizig haar? En helpt dit?
Frizz-ease take charge curl-boosting mouse :
http://www.johnfrieda.com…uctLine=frizz_ease&pid=59

En heeft iemand anders nog enige ideën wat ik s’ochtends in mn haar kan doen tegen pluizend haar? Want overal staat dat je er s’avonds iets in moet doen. Maar als ik dat doe dan heb ik die volgende dag, als ik het uitborstel, nog steeds pluizig haar. Dus maak ik het s’ochtends altijd nat. En daarna moet ik er dan iets in doen… maar wat??

liefs naomi!

Of die mousse werkt weet ik niet maar ik gebruik deze altijd:
http://www.johnfrieda.com…uctLine=frizz_ease&pid=61
Die werkt wel.

Ik had shampoo die oranje van herball tegen pluishaar en die helpt ook bij mij. Je ziet niet meteen resultaat maar na 2weken gebruik ongeveer wel.

Lol.

Maargoed, ik heb ook last van pluizig haar dus kom maar op met die producten xD

i (L) JOHN FRIEDA
maar ik heb geen ervaring met dat product.

Ik smeer er 's morgens altijd wat Hegron Hair control Gloss cream in.
Tis er niet voor bedoeld, maar het werkt wel :slightly_smiling_face:. En het is maar iets van 1,80 ofzo voor een aardig pompje (bij de Action iig, weet niet hoeveel het ergens anders kost).
Tis een wit-rood pompje.
Wel nog even doorborstelen als je het erin hebt gesmeerd, anders lijkt je haar net nat.

HAHAHA wowwww heeel erg:P maar die helpt dus ook bij mij

ik gebruik iedere ochtend die Serum finishing spray(ook van frizz ease)
werkt goed!

Ha, ik heb denk ik al bijna alle producten tegen frizz gebruikt :stuck_out_tongue:

bij mij helpt niet: shampoo van john Frieda, herball essences en nivea

helpt perfect: andrelon… spijtig genoeg hebben ze dat niet in België

onder controle: shampoo van syoss (repair) + asia straight en die finishing cream van John Frieda

Maar ik denk dat het voor iedereen verschilt, te maken met je haartype enzo. Dus het is echt experimenteren met dingen tot je het beste vindt voor jou. Hou er wel rekening mee dat het soms kan duren tegen dat een shampoo begint effect te hebben en dat je ook af en toe moet afwisselen omdat je haar er anders gewend aan geraakt.

oja, en je haar niet fohnen of kammen

laat het drogen door de lucht of met een diffuser

Zoekfunctie