Tegen mijn zin in.

jongens; blablabla praat praat en ondertussen hun ogen laten afwijken naar mijn borsten.

Ik een beetje arrogant kijken,
en oppeens gaan ze erin prikken.

----

Ik sta iets uit mijn kluisje te pakken,
ik voel een hand op mn kond.
Hij gaat maar neit weg.
Ik zeg dat hij op moet houden maar hij gaat door.
Pas als ik super hard roep; JOEL GA MET JE HANDEN VAN MN KOND AFBLIJVEN! stopt hij, maar later gaat hij gwn door.

Hij bedoelt dit als grapje denk ik maar ik vind het niet leuk.

Ook gaat er wel eens iemand achter me staan en opeens aan mn borsten zitten.
Ik vind dit echt niet leuk en ze stoppen niet.

wat moet ik nou?
Ik word er echt gek van.

Niet schreeuwen maar gewoon zeggen; Ik denk niet echt dat jij daar wat te zoeken hebt, dus blijf maar even af.

En als ze niet stoppen naar je mentor ofzo gaan.

ik heb al een paar keer gezegd van;
Wil je er alstjebliefd mee ophouden ik vind het echt niet leuk.
Dan kijken ze zielig en zeggen ze; sorry lieve rachel en de volgende dag begint het weer.

Menthor is niet zo’n goed idee want mn vriendin is verkracht en daar toonde hij al geen begrip voor.

Geef ze een knietje

Iemand anders waar je mee kan praten?

een knietje, dn worden ze agressief denk ik hoor.

of ze vragen welke cupmaat ik heb. Als ik het niet zeg prikken ze in mn borsten. Ik zeg niets. zip my lips.

Als ie weer achter je komt staan, geef je ´m gewoon een keihard knietje.
praat er met je ouders over of een andere leraar op school die je vertrouwd.

Zou kunnen, maar ze hebben het recht niet om zomaar aan jou te zitten

jaa maar dat vind ik ook weer zo zielig om te vertellen.
Die arme jongen staat ook voor gek dan…

Geef hem een stoot.

Als hij het nog eens doet, zou ik hem daarna negeren tot hij zich verontschuldigd.
Doet hij het nog eens, roep je gewoon ‘Blijf van me af, ik vind dit echt niet leuk’.
En als hij dan nog niet stopt, tja dan weet ik het ook niet meer …

een keer ben ik zo boos geworden dat ik tranen in mn ogen had. Toen heeft ie het een week niet gedaan en toen ging t gwn verder.

Heb m ook één keer geknepen heel hard.
Maar hij zei; stom kut kreng! En hij gaf me een stomp in mn boobs, ik viel meteen op de grond, zo zeer!

Het beste is al je het gewoon aan je ouders vertelt! Die zullen zeker begrip voor je tonen!! Of ga naar iemand anders van school inplaats van je mentor waar je wel goed mee kan praten. En als het nog steeds niet stopt en ze gaan verder en beginnen je overal aan te raken waar jij niet wilt zou ik gewoon naar de politie gaan en aangifte doen! Dit is namelijk gewoon aanranding!! Eerst zou ik ze toch echt een stoot geven!!! Dan gaat die misschien terug slaan maar dan kan je wel naar de directeur en het uitleggen!!

Ik had ze soieso een flinke knal verkocht, meteen de eerste x al.
Je moet niet aan je laten zitten. En als ze agressief worden zie je dan wel weer. Dit moet gewoon stoppen. En ga anders toch maar naar je mentor of vertrouwenspersoon of iets.

stoot in zijn maag, doet het altijd goed. en trouwens, als je er heel mild of lacherig op reageert, blijven ze doorgaan hoor.

En dat allemaal op je 13e :face_with_raised_eyebrow:?

ik zou hem echt een klap verkopen…

Blijf serieus. Als hij door blijft gaan kan je ook z’n pols vast pakken ( soort knijpen, toon geen genade! hehe. :cowboy_hat_face: ), en serieus zeggen wat je ervan vindt. Beter blijft hij voortaan van je af, ofzo. :slightly_smiling_face: