Tegen kietelen kunnen genetisch bepaald?

Heeft meer te maken met ontspanning, niet echt met genetica.

Nja dan is het sowieso niet dominant, want mijn gezin kan er allemaal niet tegen en ik wel. :stuck_out_tongue: Mijn zus krijgt al een lachstuip als je haar masseert…

Jawel, kan wel dominant zijn (weet niet of het dat is hoor!) Maar als je ouders allebei hetrozygoot zijn, kan jij homozygoot recessief zijn.

Nee, niet genetisch, ik kon er vroeger niet tegen, nu wel.
Gewoon puur negeren.

volgens mij wel,
de moeder van mijn vriend, haar twee zussen en haar twee nichtjes kunnen allemaal niet tegen kietelen op de knie :’)

QI. Waar ze een heel team researchers hebben zitten die alle feiten checken en waar on-air wordt gemeld als ze een keertje en foutje hebben gemaakt (wat me zover ik kan herinneren nog maar één keer gebeurd is, op een technicaliteit).

Welke aflevering kan ik me niet uit mijn hoofd herinneren, aangezien ik alles door elkaar kijk.

ETA:
Thank you Wikipedia, het is de Genius aflevering van de G-serie.

kleine kinderen kunnen vaak niet tegen kietelen,
volwassene vaak wel.
maar het is wel genetisch bepaald,
wat is tong rollen eigenlijk?

Ik weet wel dat als je een baby onder z’n voeten kietelt dat hij later gaat stotteren XD
-zeggen ze- :stuck_out_tongue:

Haha dat is echt onzin chunky, dat zou betekenen dat ik nu zou stotteren en mijn neefjes en nichtjes ook.

Lees goed mijn onderste zin: Dat zegt men, hahah XD
Lijkt me sterk inderdaad :stuck_out_tongue:

Ja ik las het, het was ook niet aanvallend bedoeld verder xD

Maar je hebt meer van die bijgeloven, als je als je zwanger bent een haas ziet, zal je kind een hazelip krijgen, dat soort vage dingen xD

Hahahhaha, wat een bullshit X’D

Ik ging een keer over mijn zusje heen lopen (ze lag om het grond) waarop mijn oma ineens tekeer ging en zei dat ik terug over haar heen moest lopen. Ze zei dat ze dan niet zou groeien. WTF :3

ja het is genetishc bepaald, de zenuwen van sommige mensen zijn gevoeliger dus kunnen ze ook minder slecht tegen kietelen. :slightly_smiling_face:

oke nerd