Tegelijk afvallen, doe je mee?!

Ik wil wat afvallen, ik zit ook steeds te kijken bij die andere topics, maar daar is iedereen al heel lang bezig en zijn al zoveel afgevallen dat mijn motivatie beetje weg is. Ik dacht; misschien kunnen we met een paar meiden een soort van “lijnclub” beginnen, waar iedereen op een bepaald tijdstip (bijvoorbeeld elke maandag avond) laat weten hoeveel die is afgevallen. En dat we dan deze maandag gaan beginnen. Ik denk als je tegelijk begint dat je elkaar wat beter kunt steunen en als iemand minder is afgevallen dan die wilde je elkaar weer even moed kunt geven.

Zijn er mensen die mee willen doen?

Wie doen er mee?
1- Hotbabewhaaaaa
2- Freakindeltje
3- Martine1212
4- Roosss_
5- freakyy
6- ongepastenaam
7- Yuuupz_
8- wannaBhaterrr
9- Liveyourdreams

Tips en gezonde recepten mogen natuurlijk ook geplaatst worden!!

• Serieus, hier zijn al zoveel topics van! -

Ik doe mee !

Ik wil opzich wel meedoen, maar weet niet of ik het weer vergeet ofzo. Dus als dat gebeurd: Don’t hit me;p

Haha nee tuurlijk niet;)

Ja idd… Deze wordt ook wel weer gesloten denk ik hoor.

Ik vind het wel goed dat er weer een nieuwe is.
Die andere zijn inderdaad al best lang bezig, en dan is iedereen al veel afgevallen of al een hele tijd bezig en dan begin jij net.
Erg motiverend is dat niet

up

Maar dan konden al die andere topics ook blijven staan. Want die waren dan ook net begonnen.

-

Ik doe mee ! misschien kunnen we hier ook gezonde recepten neerzetten en tips?:stuck_out_tongue:

Ja ik vind het allemaal goed! Plaats het maar :grinning: haha

Recept: Yoghurtijs

Ingrediënten
200 gram aardbeien,
of frambozen, bessoorten of bramen,
of een mix hiervan,
2? dl. magere yoghurt,
11,5 ml. vloeibare zoetstof,
sap vvan een ? citroen.

Voorbereiding
Kook de aardbeien 1 minuut op vol vermogen in de magnetron. Laten afkoelen.

Bereidingswijze
Doe alle ingredienten in een blender en meng alles goed door elkaar. Indien u een ijsmachine heeft volgens gebruiksaanwijzing installeren en de motor inschakelen. Giet nu het mengsel door de opening van de ijsmachine. Laat dit 45 minuten draaien. Hierna kunt u het in een kom met deksel voor gebruik in de vriezer plaatsen. Indien u geen ijsmachine heeft, het mengsel in een ruime kom met deksel doen en in de vriezer plaatsen. Elk kwartier goed doorroeren tot dit niet meer gaat. Afhankelijk van uw vriezer is de vriestijd 3 tot 6 uur.

Vetarm:D

Mmmm lekker! Ik hou van ijs dus dit komt goed uit, ga het zeker volgende week maken want het wordt hartstikke warm!

Ik doe mee :slightly_smiling_face:
Uhm zetten we dan ons gewicht erook bij ofzo en hoeveel we willen afvallen?:stuck_out_tongue:

Wie doen er mee?

• Hotbabewhaaaaa
  • Freakindeltje
  • Martine1212
  • Roosss_
  • ongepastenaam

eerlijk gezegd doe ik liever niet erbij zetten hoeveel ik nu weeg.
wel wat ik eraf wil…