teennick is weg

Hoi, ik keek altijd naar teennick voor ik ging slapen en nu is er ineens spike!!! Ik vind spike stom want ik word gepest op school en om goed te kunnen slapen keek ik altijd teennick. Weet iemand waarom teennick is vervangen van spike? En wat vinden julie daarvan?

“Op 18 augustus werd bekend dat TeenNick gaat stoppen met uitzenden. Vanaf 1 oktober komt er een Nederlandse versie van het Viacom kanaal Spike in de plaats. Deze richt zich meer op mannen. De zender zal van 21.00 tot 2.30 uitzenden. Vanaf 2.30 tot 5.00 neemt Nickelodeon het weer over. Een dag later werd hetzelfde scenario bekendgemaakt voor TeenNick Vlaanderen.”
Een echte reden kan ik niet vinden, maar waarschijnlijk werd er te weinig naar gekeken.

Waarschijnlijk inderdaad te lage kijkcijfers.

Maar er kunnen geen te lage cijfers zijn, want ik zag op een site dat 79% wil dat teennick terug komt

Dat wil nog niet zeggen dat ze geen lage kijkcijfers hebben. En al is het voor een andere reden, dan nog krijg je TeenNick waarschijnlijk er niet mee terug.

ik keek altijd teennick het is dus gedaan met teennick

ik dacht dat het over tenen ging

Ik vind spike ook echt een klote zender, ik keek altijd teennick voordat ik ging slapen. Hoop dat spike snel weggaat want volgens mij vind niemand het leuk :cold_sweat:

Noooo, wat moet ik nu kijken als ik ga oppassen. Ik vond teennick juist leuk omdat het Engels gesproken was, nu zijn er dus geen herhalingen van icarly en zoey101 meer meehhhh :’(

Spike klinkt nu al dom. :’) Ze moeten teennick gewoon terugzetten, kan ik weer lekker kwijlen naar Drake van Drake&Josh :smirk:

Er komen ook echt kloteee programmas op, gevechten enzo wat me totaal niet boeit :hammer: