Teenloze panty/panty knippen

Hey allemaal!
Ik heb geen idee of hier al een topic van is, maar ik heb een vraag. Ik heb binnenkort een bruiloft en heb mijn outfit al helemaal compleet behalve 1 ding: de panty. Ik heb namelijk hakken met open tenen maar ben bang dat een jurkje zonder panty toch te koud is. Ik heb in de winkels overal gezocht, maar kon geen teenloze panty vinden. Op internet staan ze wel, maar voor een dure prijs en de reviews ervan zijn niet zo denderend… weet iemand waar ik zo’n panty kan kopen of heeft iemand ervaring met het knippen van een panty?? Alle tips zijn welkom!

Ik heb ook peeptoe schoenen en ik draag die altijd gewoon met panty, zie je niks van. Als je lichte panty’s draagt en felle nagellak op je tenen dan zie je het niet echt. Ligt er wel aan hoe open de schoen is, bij die van mij komt er maar 1 teen doorheen zegmaar dus je ziet dat panty randje echt niet. Als je schoenen wat meer open zijn staat het misschien niet zo mooi.

Ik vind zelf dat het nogal opvalt bij mijn schoenen, omdat je alle tenen wel kan zien… dus dat is helaas geen optie!

er zijn panty’s waar er geen versterkte teen is en ze zijn zo dun dat je het bijna niet ziet, de naad leg je onder je tenen en niet erboven valt het niet op, raad je wel 2-3 paar aan te schaffen wat ze gaan wel stuk, ze aandoen met handschoenen en zeker je teennagels goed verzorgen…

Oud topic, slotje