Teen Vogue

Heeej, Ik ken het blad Teen Vogue al een tijdje maar ik weet eigenlijk niet in welke landen het te koop is. Dus weet iemand mischien in welke landen Teen Vogue te koop is ?

xoxo

Ik zou het niet precies weten, ik denk zowieso in engeland en amerika wel, in nederland iniedergeval niet… Ik heb er al vaak naar gezocht namelijk :grinning: maar een vriendin van mij haar vader neemt dr wel eens mee uit amerika dus… succes!

Ik vind het niet, dus up!

Nouja, ik wil niet heel lullig doen, maar ze zijn echt in amerika.
naja als je me nietgelooft, moet jij wete :G

die kan je in ieder geval je kopen bij de Bijenkorf in amsterdam,
vast ook wel in andere plaatsen. ik had 'm een keer gekocht,
hij was toen 8 euro en in het Engels natuurlijk

woow echt! ik heb echt serieus in superveel grote boekenwinkels en warenhuizen gekeken enzo :astonished: beter, dan ga ik daar een keer teenvogue halen!

Okee, bedankt :grinning:
Ik heb echt overla gezocht, maar niet bij de bijenkorf dus ik zal daar maar eens gaan kijken dan !!
Een vriendin zei trouwens dat je bij de American Bookstore (of hoe je dat ook schrijft :stuck_out_tongue: ) moet kijken dat ze daar ook de engelse Glamour enzo hebben … !!

xoxo :couplekiss_man_woman:

Bij de american bookstore hebben ze echt alles! maar de engels glamour hebben wij ook bij ons in de albert heijn. Teen vogue hebben ze ook in de grotere boekhandels, mr ik vind het altijd zo duur 7,50 en zo dik is de teen vogue niet. Maar hij blijft leuk!

bij de ako in nederland! Of hoe die winkel ook heet , daar verkopen ze ook de franse & australische & amerikaanse en weet ik veel wat Voque en de elle van allerlei landen !

American Bookstore =D
Daar had ik mijn allereerste Teen Vogue exemplaar gekocht van november of december. Ze doen er iig. erg veel parfumsamples erin in de bladzijdes xD Maar dat vind ik juist het leuke eraan, en de artikelen zijn ook heel leuk om te lezen.