teen mom 2

Hoi, omdat er hier vast wat meiden zijn die ook naar teen mom kijken, wilde ik even laten weten dat nu sinds dinsdag in amerika teen mom 2 van start is gegaan, met de meiden: leah, jenelle, chelsea en kailyn van 16 and pregnant season 2. Omdat het pas net in amerika is is het hier nog niet op tv enzo, maar je kan het op de mtv.com site kijken. Nu denk je vast ja maar dan staat er je kan het niet in dit land kijken enzo, dan moet je naar google gaan, en dan typ je in: hotspot shield, dan download je het en rechtsonderin in de blauwe balk staat er dan zoon rood tekentje, klik daarop met je linkermuis en klik op: connect/ON, je kan nu alle programma’s op mtv.com kijken omdat ze je IP adres niet kunnen zien… je moet wel even je internet opnieuw aanzetten als je geconnect(?) bent. Je kan ook 16 and pregnant season 3 enzo kijken.

Ik weet niet of jullie er wat aan hebben anders mag er een slotje op :blush:

ik vind het fijne info :slightly_smiling_face:

oh jes, ga ik kijken!

dankje! ik ga kijken! :grin:

ooh danku! :grinning: ik wilde ook wel eens wat op mtv kijken maar dat kon dan niet vanwege dat land gedoe idd…

oeh handig :grinning:

Juist, leuk! Bedankt voor de info hoe je het wel moet kijken :relieved:

bedankt voor de info !

Thankyou! (:

Super bedankt :slightly_smiling_face:

Fijn dat jullie er wat aan hebben :grinning: Ik had het ook ergens op een forum gelezen, naja veel kijk plezier :ok_woman:

UP

sorry dat ik het een up geef maar misschien zijn er nog meer meiden die het niet gezien hebben!

Jaaaaah! Leuk joh, op mtv hadden ze er ook al reclame over gemaakt, van seizoen 2. toff,.

Oe, dankje :3

oh dat, daar word ik echt depri van.
blegh.

helaas alleen voor windows :confused:

up

up

Thanks voor de tip! :grinning:

Aww men, die Jenelle is echt erg tegen die moeder… :confused: