Teddy dwerg konijn :3

Hooi,

Heeft iemand hier misschien een Teddy Dwerg Konijntje of heeft hier iemand ervaring met deze soort? Kunnen ze ook alleen in een kooi? Want ik hoor dat ze veel beter met soortgenoten kunnen, maar ik heb niet veel plaats voor 2 konijnen… kunnen ze ook bij iemand thuis met katten? Want ik heb er 2 (een komt nooit in mijn kamer, de ander wel) en ik wil niet dat ze "ruzie"maken of dat het konijn bang is voor de kat ofzo…

Hoeveel betaal je ongeveer voor zo’n konijntje??

Bedankt voor het beantwoorden (:

ja een dwerg en een grote konijn flappieoortje
het zijn 2 vrouwtjes en ze kunnen niet goed met elkaar op schieten
13 euro

Ik weet alleen dat mijn konijn (een Nederlandse dwerghangoor) altijd doodsbang is voor de katten. Dan gaat ze heel hard op de grond stampen en verstopt ze zich…

Maar met die Teddy dwerg konijntjes heb ik geen ervaring (ze zijn wel echt schattig zeg!)

dankje voor de reacties!

Hmm dat met die katten is niet handig ):

Ik heb 1 hangoorkonijn, de verkoper zei dat ze een dwerg was maar dat klopt niet helemaal xD
Ze niet bang voor katten maar komt er ook niet veel mee in aanraking, zit in haar ééntje en is super tam. Ze rent naar me toe als ik haar roep ^^
Maargoed ik laat haar bijna elke dag los lopen (buiten en binnen, afhankelijk van het weer) Dus ik denk eigenlijk dat het ligt aan de manier waarop je je konijn verzorgt.

De laatste tijd allemaal huisdier onderwerpen op girlscene, leuk!

Wij hadden een dwergkonijn, maar die had een buitenhok.

lekker dan, wil je een dwerg krijg je een andere :’)

Haha dat wil ik ook wel hihi (:

haha huisdieren zijn populair tegenwoordig :’)

toch bedankt!

up!!

Achja voordat ik het door had was ik al gehecht aan haar xD We hebben nu gewoon een buitenhok gekocht omdat het hok anders te klein was :stuck_out_tongue: