Teatox

Hayy,

Ik zie het steeds meer op instagram en blogs, mensen die teatox proberen en daar van afvallen.
Het is een afslank thee van natuurlijke ingrediënten die zorgt voor het verwijderen van afvalstoffen uit het lichaam. Nog een voordeel is dat je er ook meer energie van krijgt.

Nu heb je heel veel verschillende merken.
Een paar hiervan:
OMGTEA
http://www.omgtea.co.nz/

Skinny Me Tea

Your Tea

Skinny Teatox

Wat vinden jullie ervan?
Denken jullie dat het werkt?
Heeft er iemand dit al geprobeerd?

Ik weet wel dat mijn moeder een keer een andere afslankthee had geprobeerd. ze werd er eng van, super actief, had geen honger, kon niet slapen die zelfde avond. Toen had ze online gelezen dat er misschien wel speed in zou kunnen zitten en dat meerdere mensen er last van hadden.
Lijkt me een beetje raar als ze er drugs in verwerken omdat drugs toch wel best duur kan zijn. (nou weet ik ook niet hoe duur die thee was)

Mijn punt, het zou me niks verbazen als er in teatox ook troep zit :stuck_out_tongue: aangezien er ook staat dat je er energie van krijgt.
Desondanks lijkt het me toch wel wat om te proberen. Zou best wel 2 kilotjes kwijt kunnen.

OwlyMondays, dan wordt ‘high tea’ wel heel letterlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Woow als er drugs in zitten is dat wel erg ja :’)

Maar ik zou niet gaan teatoxen.
Is niet raar dat die mensen die dit wel doen, heel snel veel zijn afgevallen. (als ik het goed begrijp eet/drink je dus niks anders dan deze thee, toch?). Er zijn mensen die detoxen met allemaal groentensappen enzo, maar dan krijg je tenminste nog voedingsstoffen binnen. Door alleen maar thee te drinken krijg je echt helemaal niks binnen behalve vocht en dat lijkt me niet echt gezond voor je lichaam.

Sowieso zitten er aan detoxen risico’s verbonden en moet je eigenlijk altijd eerst je arts raadplegen alvorens te beginnen.

Ik heb ook het idee dat er naast de kruiden wat troep inzit. Maar ik heb eerlijk gezegd verder ook geen idee wat er precies in die thee zit. Zie wel op sites dat je wel echt op moet passen als je diabetes hebt of bijv. galblaasproblemen en dat het contraindicaties heeft met verschillende medicatie (corticosteroïden, antidepressiva, zelfs orale anticonceptiva) en ook bijv. verhoogde bloeddruk kan veroorzaken. Dus zou toch zeker even je arts raadplegen alvorens ermee te beginnen of het een goed idee is.

Je mag gewoon eten hierbij maar ze zeggen dat je natuurlijk beter resultaat ziet als je sport en gewoon gezond eet, alleen natuurlijke producten voor het reinigen van je lichaam.
Er staat alleen wel dat het laxerend kan zijn?

Ik heb op instagram ook een beetje naar de resultaten gekeken en het was niet zo dat iemand in één maand 30 cm slanker is geworden ofzo haha gewoon normaal zeg maar. Dus het lijkt me opzich best goed om gewoon iets wat slanker te worden, wat minder buik enzo

Ik denk dat ik het maar gewoon bij de normale manier houd :stuck_out_tongue: Eten en sporten.

Hahahah idd xD.

Ik zou dus ook zo’n 14 dagen teatox willen proberen van omgtea, die spreekt mij t meeste aan.
Nu dacht ik, als er nog meer mensen zijn kunnen we de verzendkosten misschien delen?

Jammer haha, dacht dat er toch meer animo voor was.
Maar zal eens naar die thee kijken! Bedankt

Wat een troep is dat. En wat je daarvan afvalt is gewoon ‘water-weight’.

Topic is 2,5 jaar oud …

Yup was omhoog gehaald door iemand die reclame liep te maken maar die post heb ik al verwijderd. Ik gooi hier een slotje op.