teaserrr??? Help me!

Hii, er is een jongen die ik leuk vind… hij weet mijn naam niet en we kennen elkaar niet ofzo. Het was gewoon liefde op het eerste gezicht :stuck_out_tongue: Ookal geloof ik daar niet echt in haha, deze keer wel. Ik heb 2 briefjes naar hem gestuurd, op de eerste stond: hey I like you, en op de 2e: jaw dropping, eye popping, head turning, body shocking.

nu wil ik er nog een, een zin of een korte tekst in het nederlands…
ik dacht zelf aan: je wil nu wel weten wie ik ben, of niet?
maar ik weet het nog niet…
misschien kunnen jullie me helpen?

dankje (:

xxx

Hoe heb je briefjes naar hem gestuurd als je hem niet kent??

wtf, hij kent jou niet en je gaat m zulke briefjes sturen? lijkt je dat niet wat stalkerig?

Haha idd, wel lef in ieder geval haha!

eah ben daar niet zo goed in, maar ik dacht aan het liedje van avril lavigne dus misschien:
Ben je toe aan een relatie,
ik wil namelijk wel je vriendin zijn!

‘I want to be the friction in your jeans’
Hihi jeugdsentimentje

nou, ik weet wat zijn kluisje is dus kon ik die briefjes daarin stoppen. En ik probeer het niet stalkerig over te laten komen hahah maar als je me kent weet je dat ik echt geen stalker ben. Trouwens, ik stuur ze niet snel achter elkaar ofzo, en ik wil ook niet te stalkerige teksten hoor :stuck_out_tongue:

upp, sorry ik ben ongeduldig

Ik zou hier mee ophouden. Ik zou het zelf nogal raar vinden als ik die jongen was, misschien kan je beter een praatje proberen te maken? Een x hoi zeggen? Zoiets…

Als ik die jongen was zou ik je echt als een stalker zien XD sorry hoor. Maar hij kent je niet eens! Al heb je wel echt lef, respect daarvoor. Je moet gewoon eens een praatje gaan maken :slightly_smiling_face: (En geen briefjes gaan sturen met dat je een relatie wil, zoals hierboven ergens vermeld staat xD)

haha nou je komt nogal stalkerig over. Naar een jongen die je niet eens kent stuur je al zulke tekstjes? ik zou 'm eerst maar eens in het echt aanspreken!

ga eerst eens een keertje met hem praten ofzo…

Ik vind dat je lef hebt dat je dit doet. Zoiets zou ik echt niet durven. Misschien kan het hem wel afschrikken, maar als dat jou manier is van iemand benaderen, als dat is hoe jij bent en hij dat niet kan waarderen, jammer dan. Dan is ie niks voor jou.
Succes!

Huh? Waarom is dit stalking dan? Ik zou het geweldig vinden om anonieme “liefdesbriefjes” te krijgen!

In ieder geval, ik zou ook een gesprek met 'm aanknopen. Gaat een stuk sneller haha.

Dat 2e briefje klinkt gewoon iets te pikant en ordinair, echt van ik wil je in me bed vanavond. Met t eerste briefje heb ik geen problemen. Ik zou wat genuanceerder zijn met je briefjes. Je zou bijv. een mooi gedichtje naar hem kunnen sturen. Wel gaaf dat je zoveel lef hebt om dit te doen.

Ik vind de 2e niet te pikant, maar ik vind het een beetje bleh allemaal. Moet hij niet ondertussen uitvogelen wie dat steeds doet?

Gooi gewoon de derde keer je e-mailadres of iets erin, dan kom je tenminste echt met hem in contact.

omg
sorry maar als ik dit zou krijgen zou ik echt stuk gaan van het lachen
wat een afknapper :’)

Haha wat een drama queens allemaal. Wat is hier nou erg aan? Ze heeft lef en humor, you go girl! Ik heb alleen geen ideeën. Succes ermee!

Ik vind de meiden hier een beetje apart.
De een maakt een topic aan om een briefje in zijn kluisje te stoppen en het is ; JA DOEN.
En de ander krijgt weer; nee dat is raar blabla.

Ik zou gewoon een briefje met jouw nummer ofzo erin doen.
Niet van die rare tekst, want dat is gewoon té raar om te krijgen. En als je enkel een tekst neerzet en niet van wie die is, kom je ook niet veel verder he :wink: