Teasen jullie jongens in het openbaar? Deel je verhaal

Hoi ik ben 19 en vind het leuk om bij jongens op hun schoot te zitten en hen te teasen totdat ze een stijve krijgen. Ik deed dit vaak toen ik nog op de middelbare school zat en nu wanneer ik met vrienden ben op een feestje. Maar wat laatst gebeurd is heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik zat namelijk op de schoot van een 17 jarige jongen op een feestje (ik had een rokje en een top aan) en bleef express een beetje heen en weer wiebelen. Maar na 10 minuten voelde ik hem schokken en zijn benen trilden lichtelijk ik heb het aanvankelijk genegeerd en ben na een tijdje van hem afgegaan en later toen ik hem weer zag, zag ik een nat plekje op zijn kruis. Hij was dus van mij klaargekomen. Nou had ik zo een reactie natuurlijk niet verwacht en ben toch gaan twijfelen of wat ik heb gedaan okay is. Ik heb wel meerdere jongens gezoend toen ik jonger was (15) en toen schuurde is meestal licht met mijn handen en mijn heupen langs zijn stijve maar dat eindigde dan meestal niet in spontaan klaarkomen.

Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt dat je een jongen plaagt en hij van jou klaarkomt? Deel je verhaal… thnx!

Hihi ja dat deed ik ook altijd op de middelbare hihi heel herkenbaar hihi dat was mijn ervaring, thnx!

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb het over het lef om bij iemand op schoot te zitten. Als ik meer dan 3 keer aan zijn baard zit, houdt hij mijn pols vast. Van: Oké klaar. Zo is t genoeg.

Ik heb het wel gedaan, maar doe het niet meer. Niet dat ze klaarkomen, maar wel mega geil werden. Ooit eens in een vervelende situatie gekomen toen die jongen meer wilde. Tegen de muur aangedrukt, hand in broekje, je weet het wel. Gelukkig waren er andere jongens aanwezig die ingrepen en hem wegsleepten. Maar, het spel van plagen is zeker wel leuk!
Ik doe het nu alleen als ik ook meer zou willen. Of als zijn vriendin ook aanwezig is, maar dan wat subtieler. Haha