Tears in St-Tropez

‘Laten we eens gek doen’ Dat was hetgeen dat Amanda Hofman tegen haar beste vriendin Poppy zei. Nu, dit klinkt als iets wat elke doodgewone tiener zou zeggen maar Amanda was helemaal niet de persoon om gewoon eens ‘gek’ te doen. In al haar 18 jaren op deze wereld had ze werkelijk een vlekkeloos parcours afgelegd. Ze had de juiste vrienden, een fatsoenlijk vriendje die ze op een gepaste leeftijd kreeg, goede punten in een welbekende school en vooral een goed gedrag. Ja, Amanda was braaf, te braaf volgens Poppy - die wel eens te gek zou doen - maar door dit gedrag had ze een goede reputatie gekregen, tot groot genoegen van haar ouders. Haar vader, de CEO van een reclamebedrijf, verwachtte niets anders van Amanda, opgegroeid tussen de jetset die gekend staan om goed van hun geld en van het leven te genieten. Maar 1 klein ding kon dit perfecte leventje allemaal veranderen, namelijk dat ene zinnetje ‘Laten we eens gek doen’.

Dit is de intro van Tears in St-Tropez, het verhaal waar we Amanda volgen die de liefde van haar leven tegenkomt op een moment dat ze het helemaal niet verwachtte. Simon, een freelance journalist, is het tegenovergestelde van al de andere jetset jongens in haar leven. Ze raakt haar luxeleventje beu, enkel de liefde van Simon telt nog. Haar omgeving ziet niets goed in die jongen en nemen haar mee op vakantie naar St-Tropez. Nadat haar vriendin haar lang aanmoedigde gaat ze op date met Scott en die avond ziet ze hoe haar leven er zou uitzien. Is de liefde voor Simon groot genoeg om haar levensstijl op te geven?

-Ignore him before you fall for him-

Ik had graag jullie mening hierover gehad :slightly_smiling_face:
Thanks!

Getallen onder de twintig moeten voluit.

En toch is er nog iets anders, maar ik kan het zo snel even niet plaatsen.

leuk geschreven, meer?

Dit.
Maar voor de rest vind ik het echt heel leuk geschreven!
More :grinning:

wel, ik kan meer schrijven als jullie willen

Ja schrijf maar verder ik ben benieuwd!

Hmm, leuk geschreven. het idee vind ik leuk. maar de manier waarop je schrijft hou ik niet zo van. MIJN MENING.
up