Hallo meiden,
Jullie weten misschien wel dat dit weekend de Roparun weer is geweest. Dit is een estafetteloop waarbij je in een team van Parijs (of Hamburg) naar Rotterdam loopt (530 km) voor het goede doel en je intervallen hebt van 1,5 tot 2 km. Een team mag maximaal uit 8 leden bestaan en de afstand die je dan aflegt zal in totaal ongeveer 65 km zijn. Deze loop begint op zaterdag en eindigt op maandag waarbij je dag en nacht doorloopt.
Nu wil ik heel graag mee doen aan de Roparun 2013, alleen heb ik niemand die dit met mij samen wilt doen. Nu wou ik via deze weg vragen of er meer meiden zijn die dit leuk vinden en die het wel zien zitten om met mij een team te vormen, het zal volgend jaar zomer rond deze tijd weer plaats vinden. Waarom ik dit nu al vraag? Het vraagt wel wat inspanning uiteraard, dus het is belangrijk om goed te trainen en daar wil ik het liefst zo vroeg mogelijk mee beginnen.
Dit is de site: http://www.roparun.nl/
De Roparun van 2013 vindt plaats in het Pinksterweekeinde met de start op zaterdag 18 mei en de finish op maandag 20 mei 2013
Ik hoop dat er meiden zijn die dit ook graag zouden willen doen en met mij samen een team zouden willen vormen!
Liefs