Team vormen voor Roparun 2013!

Hallo meiden,

Jullie weten misschien wel dat dit weekend de Roparun weer is geweest. Dit is een estafetteloop waarbij je in een team van Parijs (of Hamburg) naar Rotterdam loopt (530 km) voor het goede doel en je intervallen hebt van 1,5 tot 2 km. Een team mag maximaal uit 8 leden bestaan en de afstand die je dan aflegt zal in totaal ongeveer 65 km zijn. Deze loop begint op zaterdag en eindigt op maandag waarbij je dag en nacht doorloopt.

Nu wil ik heel graag mee doen aan de Roparun 2013, alleen heb ik niemand die dit met mij samen wilt doen. Nu wou ik via deze weg vragen of er meer meiden zijn die dit leuk vinden en die het wel zien zitten om met mij een team te vormen, het zal volgend jaar zomer rond deze tijd weer plaats vinden. Waarom ik dit nu al vraag? Het vraagt wel wat inspanning uiteraard, dus het is belangrijk om goed te trainen en daar wil ik het liefst zo vroeg mogelijk mee beginnen.

Dit is de site: http://www.roparun.nl/
De Roparun van 2013 vindt plaats in het Pinksterweekeinde met de start op zaterdag 18 mei en de finish op maandag 20 mei 2013

Ik hoop dat er meiden zijn die dit ook graag zouden willen doen en met mij samen een team zouden willen vormen! :slightly_smiling_face:

Liefs

Het is niks voor mij, wel leuk initiatief!

Ik zou het op zich wel willen, vanaf welk tot welke datum is dit?

Mmm ja dat is het probleem, want ik blijf vrijwel zeker zitten en dan zou ik dus weer examens hebben…

Ja als ik toch geslaagd wil ik het wel doen, maaar die kans is vrijjjj klein haha

Ik vind het wel leuk, maar ben denk te jong om mee te doen en mijn ouders zouden het nooit goed vinden dat ik op 16 jarige leeftijd alleen naar Parijs ga. Al zou ik met jullie reizen, dat krijg ik toch nooit voor elkaar xd

UPPP

Zeker vet! Kamp nu met een nogal zware enkelblessure maar ik zal dit topic in de gaten houden! Note me anders even, voor ik zoiets weer vergeet!

Het is echt EXTREEM moeilijk om met de roparun uberhaubt mee te mogen doen, je moet op zn minst 7000 euro inzamelen, er moet een massage team mee, een catering, 2 auto’s en busjes en chauffeurs en navigatie mensen. Je moet ongeveer 20 lopers hebben, omdat het iedereen moet kunnen afwisselen, naast rennen moeten mensen ook mee fietsen met de lopers, zodat alles goed gaat.\

Je kunt 4 dagen niet douchen en je ritme bestaat uit rennen eten slapen massage rennen en dat 4 dagen lang.

Mn vriend rent als zijn hele leven en zelfs voor hem is het vermoeiend.

Je beste kans is je aansluiten bij een team, een team oprichten is heel lastig, en dan heb je ook nog eens loting.

Dit lijkt me onwijs leuk! Zeker omdat ik net helemaal gerevalideerd ben en het me wel gaaf lijkt een echte uitdaging te doen. Alleen moet ik wel hard gaan trainen dan haha.

Hoe zie je het precies voor je? Want traint iedereen apart, en doe je dan eens in de zoveel tijd een trainingsdag met z’n allen?

T lijkt me een supergave ervaring en jij lijkt me ook superaardig. Alleen is mijn conditie echt -10 en heb ik slechte voeten/enkels en knieen, dus dat gaat hm helaas niet worden. Veel succes met zoeken!

Ik wil heel graag mee doen, maar ik ben dan 16, weet niet of dat te jong is?
En hoe gaat het dan in werking, gaat iedereen samen naar Parijs, iedereen apart, etc,
Ik zou graag wat meer informatie willen…

EDIT:
Je hebt ook een note.

http://i48.tinypic.com/347k9wp.jpg

ik weet waar ik het over heb, mn vriend doet al 2 keer mee

Dus je rent maar 2km per keer…? Ik snap het niet helemaal :"D Waar slaap je?

Lijkt me wel vet, alleen ik heb gezeik met mijn enkels, ik ga binnenkort naar de sportarts en dan hoop ik dat hij niet zegt dat ik moet stoppen met hardlopen D:

Ja, dat gaat denk ik meer via via, mijn vriend zijn moeder deed mee en toen viel er iemand uit, toen mocht hij mee doen omdat hij al fanatiek hardloper is. En nu hoort hij er gewoon bij.

Ze komen ongeveer allemaal rond de arnhem streek. Ze hadden eerst een sponsor maar die kon niet meer geld geven, dus ze hebben 7000 euro zelf opgehaald, uiteindelijk 10000 geworden.
Je hebt heel veel mensen nodig, vooral als je geen ervaring hebt dan laten ze het niet toe, omdat ze wel succes willen hebben. Daarnaast heb je een min aantal renners nodig. Omdat er al zoveel teams zijn mogen niet veel mensen mee doen.
Je moet niet een busje hebben, maar 2, en dan 4 mensen die kunnen rijden en navigieren, daarnaast heb je nog een stuk of 6 fietsen nodig. Sportmasseuren tegen blessures en catering. Het eten moet ook gesponsord worden omdat het anders van de uiteindelijke donatie af gaat.

Ik zeg niet dat het onmogelijk om mee te doen, maar wel bijna onmogelijk om zelf als 18 jarige een team op te zetten. Misschien kunnen je ouders helpen, of netwerken om bij een team te komen?

Ik wil dattttt, maar ik heb dan waarschijnlijk vrijwel zeker, ja sorry je wil het niet horen, ook examens haha. Maar mocht ik toch geslaagd zijn dan wil ik meedoen. :grinning:

Nice! ik zou echt heel heel graag meedoen, maar pas als het vaststaat ga ik me rot trainen.