Tealkleurige pumps

Hooi,
Laatst heb ik bij de primark suéde pumps in de kleur teal gekocht.
Nu weet ik ze niet zo goed te combineren, alleen maar zwart vind ik ook een beetje saai.
Daarbij zijn ze ook best wel hoog (in de winkel leken ze lager :stuck_out_tongue:). De hak is ongeveer 12 of 13 cm. Wanneer dragen jullie zulke hoge schoenen?
Hier wat foto`s, het zijn niet mijn eigen foto`s want ik vond het moeilijk om de kleur goed op de foto te krijgen.

http://ginashoes.info/wp-content/uploads/2011/02/teal-shoes-300x167.jpg

Ik draag bijna nooit hakken, ik vind het fijner om op platte schoenen te lopen :p.
Maar als ik ze draag, draag ik ze bij een feestje ofzoiets
ik denk dat ze mooi staan met, roze, of goud… of… met weet niet…

ik zou donkere kleuren erbij dragen en gouden sieraden. denk ik…

witte broek, dezelfde kleur shirt, (: en dan idd gouden sierraden

zilveren sieraden (:
ik vind blauwtinten heel mooi met zilver!
en dan bijvoorbeeld een donkerblauwe of zwarte jurk?
of nude kleur? en anders weet ik het niet (’:

ik hou van zulke schoenen <3__<3
loop er nooit op gewoon sneakers enzoxd
uhmm en lichtere skinny jeans en dan een blazer in die kleur<naja denk niet dat je dat hebt, maar je kan ook gewoon een zwarte doen met een wit topje eronder en dan sieraden met een beetje die tint erin? en een riem met die tinten erin?

Mooie kleur! Ik heb die hakken in nude kleur :slightly_smiling_face: Maar hierboven, die plaatjes, zijn wel leuk met die hakken!

Bedankt voor jullie reacties, die plaatjes zijn wel leuke combinaties idd! Ik heb verder geen kledingstukken in die kleur maar wel wat blauwe sieraden (ik hou zó van blauw :stuck_out_tongue:) en wat nude items, ik zal dus eens gaan kijken en wat foto`s hier posten als ik wat leuks heb!

met een witte blazer lijkt me ook mooi. (:
je kan misschien ook even op lookbook kijken?

zwart en wit kunnen altijd!