Tea Tree

Tea Tree heeft bijna iedereen van de kruidvat lekker cheap en fijn maar welke producten heb je er allemaal van? en welke vind jij het beste? ik heb er nu 2 (ik vind ze wel stinken) ze helpen best wel heb ze nog maar een dag en zie nu al verschil!!

p.s. Je kunt ook sterilon eropdoen maar dat kun je het best doen als je een korstje hebt ik heb het ook gedaan en dan is hij er binnen 2 dagen ofzo al af, je moet er natuurlijk niet aankomen

wasgel, scrub, dag/nachtcreme, tonic en een behandelings olie, bij mij werkt het echt niet! het maakt mijn huid juist slecht! ik heb het weggedaan! alleen de scrub heb ik nog

Is het dat spul in zo van die bruine potten die een beetje op pillenpotten lijken? (rare vergelijking ik weet het maar kan het ni anders uitdrukken)

ja, bruin glas met een groen etiket!

http://www.girlscene.nl/images/library/albums/128929/teatree_resized.jpg
dit was wat ik had

ik heb de wasgel… echt hatelijk.
heel mn huid droogt uit =|

same here!
uitgedroogde huid, schilfertjes, de dagcreme brand! nou de scrub valt nog mee, daarom is dat het enige wat ik gehouden heb :stuck_out_tongue:

kheb de nachtcrème met jojoba en sinaasappel… kvind hem wel relax ruiken maar hij doet niet echt iets, kmerk geen verschil dat mn huid zachter is ofzo :s

Ik heb de reinigingslotion en de scrub.
Maar mijn huid droogt er ook van uit, dus ik gebruik het niet meer.
En het stinkt verschrikkelijk

p.s. Je kunt ook sterilon eropdoen maar dat kun je het best doen als je een korstje hebt ik heb het ook gedaan en dan is hij er binnen 2 dagen ofzo al af, je moet er natuurlijk niet aankomen

er bestaat ook sterilon crème, die is wel geschikt om op puistjes te doen :slightly_smiling_face: . Die kan je gewoon bij de apotheek te halen

Ik heb alleen de dag/nacht crème, net gekocht ;p
Volgens mij werkt het wel goed, alleen het stinkt wel :pensive:

Die tea trea van de kruidvat is niet geweldig.
Er zitten veel syntetische stoffen in. Deze drogen je huid uit.
Je kan beter voor die van de Body Shop gaan. Je betaalt er wat meer voor, maar is wel beter voor je huid.

-