Tea-tree oil tegen puistjes?

Hi girls,
ik lees veel over Tea-tree oil tegen puistjes, alleen staat er dan niet bij hoe te gebruiken, en wat precies het effect is. Moet je gewoon een paar druppels op een watje doen, en dat over je gezicht uitsmeren, of hoe zit dat? En hoe lang duurde het bij jullie totdat jullie zagen dat het begon te werken? Hoe vaak gebruiken jullie het in de week? En hebben jullie nu echt een egale, zachte huid of is het alleen een beetje verminderd?

Bedankt x.

Als je echt die olie hebt moet je die alleen op het puistje stippen. Heb je een dag-/nachtcreme dan moet je het uitsmeren over je gezicht.

Mensen met ervaring?

Bij mij werkt het niet.

heb het zelf niet gebruikt maar vriendinnen van me wel en hoorde er eigenlijk weinig goede reacties over…

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/tea-tree-77999.0.html

voor ervaring enz.

Ik gebruik het en het werkt bij mij echt goed, ik zie gewon verschil als ik het 1 avond niet gebruik.
Ik smeer trouwens een paar druppels over mn hele gezicht uit. Heb nl best veel [inmiddles gelukkig kleine] puistjes dus dat vind ik makkelijker.

nog meer? :slightly_smiling_face:

upjee.

ik heb een scrub en een face wash met tea tree oil en pepermunt en die werken allebei heel goed. scrubben 2x per week, face wash 's avonds en 's ochtends.

nog meer? :grinning_face_with_smiling_eyes:

van welk merk is dat dan? :grinning:

Van Tea-tree, haha.
Kruidvat eigen merk.

Ik gebruik het :wave: Ik merk wel verschil alleen, heb nog wel last van acne (maar lang niet zo ergals eerst)

Ik gebruik een kwastje voor het aanstippen (voor oogmake-up)

Xx :grinning:

Is het duur?

is cheap…

maar t hielp by my maar voor even XD

nee, helemaal niet juist!
je hebt facewash, dag&nachtcrème, pure olie, en verder weet ik het niet precies,
maar dat ligt allemaal tussen de 1 & 2 euro.

Ik gebruik het sinds een tijdje.
Maar ik weet niet of het werkt, ik merk er nog niet zo heel veel van.
Er staat dat ik het 3 x per dag moet gebruiken, maar ik doe het 2 x, want als ik het in de middag doe ofzo, gaat mijn huid glimmen en dat wil ik niet.
Het werkt nu wel een beetje, maar ik merk er nog niet zo heel veel van.

upperdepupper.

Als ik af en toe een puistje heb/voel opkomen, dan druppel ik of dep er met een watje gewoon een beetje van dat olie op (klein 10 ml flesje van de kruidvat: behandelingsolie Teatree). En dat helpt echt! Ik doe het meestal 's avonds, en ik zie de volgende ochtend echt dat het kleiner en minder is, ik vind het erg fijn spul, en het helpt ook echt, en is helemaal niet duur ofz :grinning: