Te weinig tijd

Hallo iedereen,

Mijn naam is Esther en ik ben op het moment au pair in Engeland. Een week geleden heb ik hier een jongen ontmoet en hebben we telefoonnummers uitgewisseld, zodat we een keer iets zouden gaan doen. Hij heeft sinds toen elke avond gesmst, niks aan de hand zou je zeggen… Het probleem is dat hij deze hele week weg is en zaterdagmiddag pas terugkomt en ik dit weekend van vrijdag tot en met zondag naar Londen ga. En als ik terugkom is hij voor twee weken naar Frankrijk op vakantie. Tegen de tijd dat hij dan terug is ga ik alweer bijna terug naar Nederland, wat moet ik doen???

Xx

Kan hij geen tijd vrijmaken?

Langeafstandsrelatie… you know ?
Zoals je zegt ga je bîjna terug naar Nederland, dan kunnen jullie voordat je weggaat toch nog een onvergetelijke dag meemaken? :slightly_smiling_face:

Hij heeft deze week een zeilweek en is dus de hele week weg. En ik heb geen rijbewijs dus kan daar niet naar toe, ik zit namelijk nogal afgelegen hier. Ik heb voor de grap al gezegd dat hij dan maar naar Londen moet komen:P. Ik hoop dus ook maar dat als hij terug is we wel wat dingen kunnen gaan doen. Ik heb hem namelijk in totaal maar zo’n 15 minuten in real life gezien. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben en misschien meer tips??

Xx

Ik zou dan gewoon contact blijven houden via sms/email totdat jullie wel tijd hebben.

maar als je hem maar 15 minuten in real life hebt gezien waarom wil je dan zonodig met hem afspreken. Als je hem leuker gaat vinden dan zit je wanneer je over een paar weekjes weer in nl bent. Ik denk dat jezelf er beter voor kunt behoeden

Nou ja, ik hoef niet perse een relatie met hem ofzo. Zoals ik al zei zit ik hier nogal afgelegen en ik ben hier nu een maand en heb nog bijna niemand van mijn leeftijd ontmoet, dus gewoon vrienden vind ik ook best. Ik heb verder ook nooit een vriendje gehad ofzo en aan de ene kant wil ik het ook niet zover laten komen, omdat ik weet dat ik weer weg ga. Dus ik heb zoiets van we spreken wel iets af en zien wel hoe het loopt. Wat vinden jullie dat ik moet doen, hem op afstand houden of gewoon iets afspreken en zien hoe het loopt?

Gewoon contact houden, en iets afspreken mocht de tijd er zijn, en dan verder wel afwachten hoe het loopt? Engelsen zijn leeeeuk<3