Ik ben gigantisch gegroeid het afgelopen jaar waardoor ik veel kleren niet pas. Ik heb 3 broeken die ik pas. Ik wil minstens 6 broeken hebben. Waar kan ik goedkoop broeken kopen. Ik heb broeken maat 38. Ook heb ik dus geen winterkleren meer. Heb 3 vestjes voor de winter. Genoeg shirtjes, dat wel maar meer niet genoeg
Ik heb maar twee broeken, oeps :'D
(In de sale) bij H&M zijn nog wel eens leuke maar goedkope broeken
Oké, ik zal kijken. Ik wil minstens 6 broeken hebben in totaal. Zijn dat de gewone maten of die andere soorten maten? Kan namelijke bij die 2e nooit mijn eigen maat vinden
Of Primark
ik heb 3 broeken oh. maar oke daar is een goede reden voor. Maar primark is cheap
Ik ga binnenkort denk ik even een vriendin kidnappen om naar de primark te gaan
Ik heb daar buiten deze reden ook een reden om.
Nee, inchmaten. Maar die zijn volgens mij vrij makkelijk te vinden, het eerste cijfer is de taillemaat in inches en het tweede cijfer de binnenbeenlengte in inches, bijvoorbeeld 29",32".
Ik heb maar 1 passende spijkerbroek :")
Maar goed, euh die was van de Primark. €11,-
En als je geluk hebt, grote kans, trek je er een uit de sale… Ben je klaar voor 5-7 euro.
Waarom zou je zes broeken perse nodig moeten hebben? Als je drie boeken hebt is dat voor nu meer dan genoeg. Je kunt altijd later meer bijkopen als je weer meer geld hebt en de behoefte er toe is. Maar goed. Op braderieën en markten kun je altijd goedkoop kleding scoren en daarbuiten houd de koopjes van winkels in de gaten.
Waarom MOET je 6 broeken hebben?
En als je zo nodig goedkoop kleren nodig hebt kan je ook naar de kringloop.
Nou, ik ben heel onhandig en laat gauw spullen over me heen vallen dus wil ik daarom genoeg broeken.
Ik ga binnenkort naar de Primark.
Kringloop vind ik het nadeel dat je vaak niet kan passen
Nou, ik ben heel onhandig en laat gauw spullen over me heen vallen dus wil ik daarom genoeg broeken.
Ik ga binnenkort naar de Primark.
Kringloop vind ik het nadeel dat je vaak niet kan passen
In de Pull and Bear hebben ze goede broeken
Voor 30,00 heb je bij Pull & Bear, H&M, Zara en nog wat winkels wel broeken. H&M en Primark hebben ook nog goedkopere broeken en zelf vind in de tregging achtige broeken van Pull & Bear erg fijn.
Ik heb ook maar 3 broeken trouwens. Winterkleren zou ik als ik jou was pas in de winter kopen, en je nu gewoon richten op de zomerkleding.
Ik ga binnenkort kijken! Ben er nog nooit geweest
Ja, ga ik doen. Ga in september daarmee beginnen. Bedankt!
Dit kan in het ik-zoek-topic bij Verkoop.
Primark is al genoemd, daarnaast verkoopt Forever21 jeans van €7. En haal winterkleding in de sale! Anders betaal je de hoofdprijs.