Te weinig geld

Hoi!

Voordat ik op vakantie ga moet ik nog een aantal dingen inkopen zoas: sandaaltjes, korte broekjes, shirtjes, een jurkje etc.
Maar het probleem is dat ik geen geld heb om dit allemaal te kopen. Weten jullie hoe ik makkelijk aan geld kan komen?

Hiermee bedoel ik niet een krantenwijk, oppassen of de supermarkt.

Ik ben 14

Spullen verkopen, je ouders vragen

En heb je echt alles nodig?

Ik heb op dit moment haast geen spullen die ik zou kunnen verkopen en die nog een redelijk goed bedrag opleveren…

Sowieso sandaaltjes, ik heb maar 1 paar oude slippers en in Kroatie is het best warm. :slightly_smiling_face:
Ook heb ik totaal geen zomer kleren meer.

ijhallen amsterdam, bijna alles is daar 1 euro per stuk.

Op dit moment is er mid season sale, dus sla je slag. Of ga naar Forever21/Primark.

Tja, ik woon in Drenthe. Dus dan moet ik eerst mijn ouders over halen om naar Amsterdam te rijden. :grinning:

Wat zijn de Ijhallen precies?

Je kunt inderdaad marktplaats afgaan. Einde van de maand zijn de IJhallen ook weer open, daar kun je vaak leuke kledingstukken halen voor 1 of 2 euro. IJhallen is een soort grote kleedjesmarkt, maar ik vind dat nog heel leuke kleding verkopen in vergelijking met Koninginnedag bijv. Zitten best veel fashionista’s die daar hun oude kleding willen verkopen.

Als je het echt hard nodig hebt dan kun je ook met je ouders overleggen of je een bedrag daarvoor mag krijgen. Maar het beste is om gewoon te gaan werken. Enige manier om echt aan geld te kunnen komen.

Makkelijk aan geld komen, zonder er voor te werken of er spullen voor te verkopen? Moet het legaal zijn!?

En verder idd; rommelmarkten, facebookpagina’s, kringloop… Of goedkopere winkels ofc.

Iedereen wil wel geld verdienen zonder ervoor te werken…

Krijg je geen kleedgeld of zakgeld ofzo? En anders overleg eens met je ouders? Neem aan dat je samen met hun op vakantie gaat?

En ik wil graag ten eerste elke maand goed rondkomen van mijn geld zonder zorgen te maken hoe ik ga leven zonder avondeten, een tattoo, mijn ouders mee uit eten nemen, mijn spaarrekening met €1500 aanvullen, een gave koptelefoon van €169,95, hakken van de h&m en verder nog kleding kopen.

Maarja, guess it ain’t gonna happen. Soms moet je gewoon acceoteren dat je niet alles kan kopen wat je wilt en dat je keuzes moet maken.
Je geeft aan dat je sandaaltjes nodig hebt, nou bij de primark/schoenenreus/vanharen heb je leuke voor €10

Je bent 14. Je ouders zullen toch niet heel moeilijk zijn als je een keertje iets wilt kopen? Vraag aan hen of ze een keer mee gaan naar de Primark. Daar vind je sandaaltjes van 8 euro of minder en shirtjes rond 5 euro.

ik krijg zo’n beetje het gevoel of je zoiets werkelijk nodig hebt?
heb je niet iets wat in je kleerkast ligt die je misschien wel kan gebruiken ofz?
het kan goed zijn, als je goed rommelt, je misschien nog een verloren shortje of jurkje vind die ideaal is?

Je zou ook gewoon met de trein kunnen gaan… treinkaartjes zijn 14 euro. ndsm werd A-dam