te warm..

Het is f*cking warm vandaag.
vandit warme weer word ik egt zoo slap en heb ik nergens meer zin in.
nu zou ik wille dat het weer koud was…na een paar warme dagen heb ik het wel weer gehad met de zomer!

en nu ik me tog verveel stel ik deze vraag aan jullie: wat hebben je liever, zomer of winter?

Mijn lievelingsseizoen is eigenlijk de lente, maar als ik dan toch uit die 2 moet kiezen kies ik de zomer. Ok, ik word ook dikwijls lui van de warmte en geen zin meer in iets. Maar ik haat het als het in de winter glad is buiten of het sneeuwt de hele tijd of ik moet met vrieskoude naar school fietsen. In de zomer plak ik wel maar dan kan je ook genieten van het zonnetje. En het is ook niet elke dag in de zomer zo’n verschrikkelijk plakweer.
Geef mij dus toch maar zomer -ondanks die hatelijke wespen enzo :frowning_face:

Nou, KOUD hoeft van mij ook weer niet, maar dit is wel erg warm, je kunt bijna niks. Veel ijsjes eten!<3
Doe mij maar zomer. Of nog beter, lente!^^

Op dit moment heb ik liever de winter… Omdat ik nieuwe laarsjes heb die ik supergraag wil dragen, maar het is nog te warm… Voor de rest houd ik juist van de zomer, tenzij het, zoals vandaag, té warm is.

je hebt gelijk. koud is te koud en warm is te warm! Dus ik kan beter vragen: Wat heb je liever… zomer,herfst,winter of lente?

bah jah, wij hebben ook erg last van de muggen en vliegen :confused: erg irritant als je gaat slapen

Zomer! Liever vallen van de hitte dan te koud hebben…

Winter: op de kou kun je je kleden. Op de warmte niet altijd.

Plus in de winter heb je al die rotinsecten niet (ben vandaag nog gestoken door een horzel…grrr)

heerlijk de zomer :] en naturlich liever zomer O.o

lente :] niet te koud niet te warm. ik haat dit weer!

Geef mij maar de herfst. Winter is te koud en zomer te warm.

Ja daar heb ik ook last van. Ik moest vandaag werken(in een strandtent), dan zie je mensen allemaal heerlijk genieten en sta jij daar een beetje te bedienen op een superheet terras:(

in nederland is het nooit goed of het is TE koud of TE warm:)

nou vind dit wel lekker dit is tog juist weer om lekker lui in je tuin of op t strand te zonne?of een lekker terassje tepakke?

ik moest helaas vandaag werken en morgen ook:(zonder airco)
ik heb liever zomer:D

Doe mij maar lekker de zomer… Heeerlijk:D lekker warm, lekker zwemmen & bruin worden. Heb een hekel aan de winter…
Ik loop liever in een topje en een korte broek buiten dan een dikke trui met een sjaal…

Nou liever allebei niet… de herfst vind ik veel fijner :slightly_smiling_face:

Winter. Dat slaapt zo lekker ^^

Ik houd heel erg van de winter. Niet alleen ben ik dan jarig, het hele seizoen vind ik fijn. Als je het koud hebt, kun je namelijk altijd de verwarming een graadje hoger zetten en een trui dragen. In de zomer kun je moeilijk in je nakie gaan rondhuppelen en ik heb ook geen airco (en een zolderkamertje) dus het is hier echt heel erg benauwd en ik kan niet slapen 's nachts…

das wel weer zo
soms is de zomer wel lekker maar niet als het 30 graden is maar de winter is ook niet altijd fijn
doe mij maar gewoon lente

Op kou kan je je kleden, op zomer niet… Geef mij maar de lente!

waarom ga je dan werken bij een strandterras??