te vroeg?

hoiii,
ja dit klinkt misschien heel raar.
maar 2 weken geleden heb ik het uitgemaakt met mijn vriend omdat ik hem niet meer leuk vond. alleen we hadden 7 maanden lang. nu mist hij mij heel erg maar ik hem gewoon niet meer. alleen sinds een tijdje ben ik bezig met een ander, we vinden elkaar heel erg leuk maar is het te vroeg om iets met hem te nemen? is dat sletterig?

Het is inderdaad wel een beetje snel, maar als het voor jou goed voelt dan maakt het toch niet uit? (:

geen zorgen maken of het sletterig is of nonnig.
Zolang jij je er goe bij voelt, ist ok.

Een tijdje klinkt echt alsof je er al langer dan 2 weken mee bezig bent.

umm nou nee niet echt langer eigenlijk anderhalve week ofzo maar we kennen elkaar langer

Ik mag hier eigenlijk niet over oordelen aangezien ik ook best snel iemand anders leuk vond.
Toch zou ik even (uit eigen ervaring) rustig aan doen. Maar als jij er echter geen problemen mee hebt is het denk ik niet erg. Als jij zelf vind dat je te snel gaat moet je rustig aan doen maar als je dat niet vind, wat houd je tegen?
Je moet jezelf wel afvragen alsof je al zo snel klaar bent voor een nieuwe relatie.

Aah dankje! Hier heb ik echt iets aan!

Ik zit nu in precies dezelfde situatie, ik wil sowieso eerst volledig achter mijn gevoel staan en zeker weten dat ik dit echt wil. Ik denk dat ditzelfde voor jou moet gelden. Wil je dit echt of is dit een uitvlucht omdat je her relatieleven mist? (Met relatieleven bedoel ik zoenen, samen zijn, dat soort dingen) Zorg er gewoon voor dat je 100% achter je keuze staat en er later geen spijt van krijgt… Dan is alles goed!

Heb je wel gelijk in, ik weet heel zeker dat ik hem echt heel leuk vind maar ja… Misschien dat t nog te vroeg is