te vroeg ongesteld?

Ik heb even een vraag.
Ik ging net naar de wc en ik zag dat ik ongesteld was. Normaal heb ik gelijk helderrood bloed, maar nu was het bruin/rood, niet helder en ook niet zo hevig als het normaal is. Het rare is dat ik pas over ruim een week ongesteld zou moeten worden. Ik ben niet aan de pil, ben ruim twee jaar ongesteld en ik heb geen seks gehad. Heeft iemand dit ook wel eens gehad en hoe liep dat af? Is het gewoon nog wat onregelmatig? Ik maak me wel een beetje zorgen.
Alvast bedankt.

Dat is oud bloed. kijk het even aan.

Hey haha heb dat nu dus ook precies hetzelfde ben alleen wél optijd ongesteld geworden. Maar de kleur is net als bij jou. Ik weet het dus ook niet precies, maar ik dacht dat misschien nog gewoon moet komen ofzo maar ik weet het niet, sorry voor me onnozele reactie =(

het kan zijn dat je, ook al ben je regelmatig, af en toe alsnog onregelmatig ongesteld wordt. Dat heeft te maken met de hormoonverhoudingen in je lichaam. Bijv als je erg gestresst bent, kan je sneller ongesteld worden dan normaal. Veel vrouwen worden bijvoorbeeld ongesteld als ze gaan vliegen.

Dus als dit de enige keer is, zou ik me niet te veel zorgen maken, houd het gewoon een beetje in de gaten, als het vaker op gaat treden kan je altijd nog naar de dokter.

Ja, ook al ben ik aan de pil, ik heb het ook weleens.

Ik kan eigenlijk ook niks anders dan het even aanzien haha. Misschien ligt het eraan dat ik vorige week ook even ziek ben geweest en stress enzo.

In ieder geval heel erg bedankt voor de reacties. :slightly_smiling_face:

eerst was ik regelmatig,toen zaten er 3 maanden tussen ofzo,toen begon het weer en ong.3 weken geleden zat er 2 keer 8 dagen tussen >.<
maar als het goed is heb je dat gewoon 3 keer achter elkaar ofzo en dan wordt je weer gewoon elke maand,niks om je zorgen over te maken :wink:

Ja dat is inderdaad oud bloed.
Ik ben ook altyd of een week te laat, of een weeke te vroeg. dat is heel normaal, nergens om je zorgen over te maken :wink: .

Idd =]

het was dan gewoon oud bloed, en iedereen is wel eens onregelmatig. ik heb zelfs een keer 6 weken moeten wachten en toen daarna was ik het al weer na 2 weken
xx

het is vast niks ergs ofzo,
en ik ben het al meer dan 2 jaar en nog steeds onregelmatig.
verschilt van om de 18 dagen tot om de 35 dagen.
best een verschil dus ^^

Soms denk ik ook van; shit, nu al? Omdat het dan te vroeg is ofzo ;p
Soms is het ook wel laat, maar meestal zit er dan ook weinig tijd tussen de keer dat het laat is geweest en de volgende keer. En soms wordt ik het ook laat, en dan ook echt goed (en dat is echt heel irritant -.-).

idd. ben het eens met iedereen hierboven:D