Te vroeg ongesteld?!

Ik had gister een erge buikkramp (gewoon zo’n als ik altijd heb voor ik ongesteld word). De 's avonds werd ik ongesteld.
Maar ik was 24 mei net klaar met mijn menstruatie, hoe kan dit komen?
Ik ben niet seksueel actief, ik sport wel veel.

En ik ben wel is onregelmatig, maar niet zomaar een week later weer ongesteld.
Is dit raar of hebben jullie dit ook wel is gehad?

Edit; eerst werd ik altijd rond de 30e ongesteld toen steeds rond de 15e.
Dus kan het misschien dat het nu weer rond de 30e is?

up

Hoe oud ben je? Als je nog niet zo lang ongesteld bent dan kan je ongesteldheid heel onregelmatig zijn. Ik heb wel eens gehoord van mensen die ongesteld werden en daarna een half jaar niet meer. Zolang je er niet te veel last van hebt lijkt het míj niet super erg. Maar als het zo blijft zou ik even langs de huisarts gaan. En als je het vervelend vind kan je natuurlijk aan de pil :slightly_smiling_face:

Hey,

Ik werd niet heel vroeg ongesteld, werd het op mn 15e (Opzich wel fijn)!
Ik sportte ook heel veel, 6x in de week en dan 1,5 uur per training. Ik sportte op hoog niveau dus moest ook denken aan mijn voeding. Aan het begin was ik het ook onregelmatig, maar later had ik echt periodes dat het om de 4 weken was of om de 8 weken. Dus het kan ja.

Als je het na 10 weken nog steeds niet ongesteld bent geweest, dan zou ik bezoekje brengen aan de huisarts. Ik had hetzelfde geval en het bleek dat ik veel te hard en te zwaar sportte

Dit kan gebeuren hoor, mijn vriendin heeft een keer een kwart jaar een paar keer gehad 1 week ongesteld, 1 week niet en zo door. Na een tijdje ging t gewoon over en nu is ze gewoon regelmatig ongesteld ( nog steeds lang, 8 dagen maarja )