Te vroeg, of toch niet?

Een paar maanden terug had ik contact met een jongen en hier heb ik ook een aantal keer mee gezoend. Erg leuk allemaal maar toen kreeg hij een vriendin. Dit ligt allemaal beetje ingewikkeld om uit te leggen. Nu is het dus uit en afgelopen zaterdag hadden we ineens weer contact. Is het te vroeg als ik hier nu al op in ga, het is namelijk pas een week uit met zijn vriendin.
Ik vind hem nog steeds een leuke jongen maar heb geen zin in hetzelfde gezeik als de vorige keer.

De vraag is vooral hoe jij je erin voelt. Begrijp dat je er geen zin in heb. Misschien kan je eerst gewoon normaal contact met hem hebben leuke dingen doen maar nog evenniet zoenen. Gewoon om je eigen gevoel te beschermen dalijk val jij er weer helemaal in en laat hij het weer af weten …

ja dat klopt wel, maar niet dat t straks lijkt alsof ik erop heb gewacht. Ik ben namelijk gewoon door gegaan met mijn leven. Alleen zou ik opzich wel willen kijken waar t op uit kan lopen maar wil ook geen naam krijgen bij zijn sportclub ( zelfde sport, andere club enzo, maar wel 2 groepen waarvan iedereen elkaar kent )

En stel nou dat ik hem iets zou whatsappen, in welke richting zou ik dit dan ongeveer moeten doen? Er is op dit moment niet echt contact op wat likes en kleine reacties op facebook na. Wat zou ik eventueel kunnen sturen?