Te vertrouwen? Of mijn probleem?

Hee meiden, ik heb een vraag voor jullie, die ik ook even moet uitleggen. Bij deze: ik heb een vriendje aan de andere kant van het land, maar dat is eigenlijk niet het probleem. Wel is het probleem dat ik hem niet vertrouw. We praten veel op what’sapp en bellen ook af en toe. Maar hij heeft vreselijke mooie praatjes, is heel knap, slim en grappig. En dan ga ik mijn eisenlijstje af: lief? Check. Stoer? Check. Slim? Check. Grappig? Check. Knap? Check. En toch is er iets wat me niet lekker zit. Hij lijkt me te perfect… Hij heeft alles! Moet ik nou niet zeuren? Of snapt er iemand mij? Xxx Marlou

Zie je hem vaak? (:

Ik snap je, heb hetzelfde, maar ik denk van Als hij echt van je houd, waarom zou hij dan vreemd gaan?
En zowiezo je eigen vriendje moet je vertrouwen.

Ik heb hem op vakantie leren kennen en heb hem daarna 1x gezien. Hij wilde in de Meivakantie weer komen… Dan pas…:frowning_face:

Juist als die dus alles heeft ben je misschien bang om hem kwijt te raken? Omdat hij zo geweldig is, vinden andere meiden dat misschien ook?

hmm, ik zou het nog even aan kijken dan. vrouwelijk intuïtie is wel belangrijk om naar te luisteren opzich, we zitten er niet vaak naast :wink:

Dit.

Sowieso als je een relatie hebt, moet je je vriend vertrouwen. Dit is ongeveer het belangrijkste in een relatie.
Misschien moet je hier eens met hem over praten, dat je het moeilijk vindt hem te vertrouwen omdat hij zo ver weg woont.
Het is wel balen dat hij zo ver weg woont zeg… !

Dat niet, maar ik denk dat niemand perfect is. En hij heeft wel al die dingen, dus is er dan iets anders wat niet goed is? Is hij niet te vertrouwen? Want ik weet namelijk niet wat hij daar uitspookt. Het is ook niet zo dat ik jaloers ben, want zo ben ik niet. Ik ben absoluut geen jaloers type. Maar ik vind het niet fijn als hij met andere meiden loopt te klieren…

Weetje, meestal als ik een raar gevoel heb dat er iets niet goed zit, dan is er meestal ook iets niet goed. Je intuitie heeft meestal wel gelijk.

Ben ik de enige die het ook raar vindt dat hij pas weer in de meivakantie wilt afspreken? Woon je nou aan de andere kant van de wereld, dan snap ik het. Maar dit is maar de andere kant van het land.

beetje raar dat die idd pas in de meivakantie wilt komen, wat is de reden? Heeft hij het zo druk? Ik heb 1.5 jaar lange afstand relatie gehad (3 uur reizen) en we zagen elkaar 1 tot 2 x per maand …

Ik vind het best wel moeilijk omdat jullie best wel een vreemde relatie hebben(sorry ik kan er geen andere woorden voor vinden)
Jullie hebben elkaar ontmoet op vakantie. waarschijnlijk was dat rond september.
en jullie zien elkaar pas weer rond de meivakantie.
Ik snap dat je het niet vertrouwd. Je hebt geen idee met wie hij omgaat, wat hij uitspookt, wat hij doet, wanneer.
Ik zou zoiets echt niet kunnen. Mijn vriend woont wel aan de andere kant van het land (lees: 110 km) maar ik zie hem elke week. we hebben allebei n auto en ik rij elk weekend heen en weer. En ook spreken we elkaar elke dag. Ik ken hem ook goed genoeg om te weten dat ie echt NOOIT vreemd zou gaan of met andere meisjes zou afspreken zonder dat even te overleggen.

ik vind het moeilijk om te beoordelen, maar ik heb een hard hoofd in lange afstandsrelaties. en zeker als je elkaar 2 a 3 keer per jaar ziet.

Ik heb ook een lange afstandrelatie, 1 uur rijden met de auto.
We zien elkaar 1x per week dat vind ik nog best vaak.
ik heb ook moeite met vertrouwen, maar ik geef het de tijd en het zal vanzelf wel beter moeten gaan… :wink: