Te verliefd?

Het klinkt misschien niet als een probleem, maar ik denk dat ik echt te verliefd ben op mijn lief. Ik ben zo verslaafd aan hem, dat ik gewoon niet meer zonder hem kan, en als ik heb één dag niet zie, word ik echt al gek…
En omgekeerd is dit ook zo hij hecht zich ook super hard aan mij.
Ik wil hem niet loslaten, maar ik weet dat dit gewoon niet echt gezond is aangezien ik volgend jaar redelijk ver ga studeren en hem sowieso niet veel zal zien.
Dumpen ga ik hem sowieso niet maar heeft iemand dit ook? En wat moet ik hiermee doen?

1 topic is genoeg

Hoe lang hebben jullie al wat? Bij de meeste stellen is het dat ze de eerste zes maanden ontzettend verliefd zijn, en daarna zwakt het wat af, ben je zeg maar over je hoogtepunt heen. Bij sommige stellen komt het voor dat ze nog steeds na lange tijd superverliefd zijn :slightly_smiling_face:

Misschien moeten jullie het langzaam afbouwen ofzo… :grinning_face_with_smiling_eyes:
Als jullie al jaren bijelkaar zijn ofzo is het wel een beetje… weird, of nouja weird… Het is normaal dat je elkaar graag ziet, maar zoals jij het beschrijft van:

‘Ik ben zo verslaafd aan hem, dat ik gewoon niet meer zonder hem kan, en als ik heb één dag niet zie, word ik echt al gek…’

en idd, hoelang zijn jullie al samen?

je kan te verliefd zijn ja :slightly_smiling_face:
ik heb het ook gehad… maar dat is niet gezond want je moet echt proberen elkaar niet te verstikken… want dan loopt het fout. (ja ik kan het weten)
gewoon proberen buiten hem om ook leuke dingen met vrienden te doen enzo, en je leven niet volledig te laten afhangen van hem

kan je nix aan doen geniet er nog van zolang het kan.

Je doet het er maar mee.

Oh dat had een vriendin van me ook, nog steeds trouwens
dat is zooooo irritant, heb der sinds ze een vriend heeft ook niet meer gezien

we zijn 9 maand samen

ik ben vanaf het begin ook elke dag bij mn vriend, en we zijn nu bijna 4,5 jaar samen. ieder z’n ding. en ik mis m ook als ik hem n dag niet zie, maar als je volgend jaar ergens moet studere zou k wel beetje afstand gaan nemen zodat het dadelijk niet een hele klap is…

Oh wat erg!

Zo lang hij jou ook graag wil zien en het elke dag leuk is samen is dat toch geen probleem? Het zal wel wennen zijn als je straks studeert, maar daar wennen jullie dan vanzelf wel aan denk ik.

heb je topics samengevoegd. 1 is genoeg.

ik heb dat ook… maar ik heb nog maar 4 maanden

Geniet er van zolang het nog kan. ik had hetzelfde ongeveer, ik was gewoon verslaafd… en nu studeren we allebei in een andere stad en ik maak keiveeltijd voor hem maar hij heeft het altijd druk dus het komt erop neer dat we elkaar 1 x in de week zien en laatst zelfs maar 2 uurtjes in één week. Ik kan wel janken en soms lijkt het of het hem niks deert en als ik dan weer naar huis moet fietsen jank ik op de fiets dus… geniet er nog van en maak je niet teveel zorgen, je kan beter teveel van hem houden want ddan is de kans groot dat het nog lang blijft(Want hoewel ik het moeilijk vind, we houden nog steeds keiveel van elkaar en het gaat wel super verder)

ik zag me vriend ook elke dag en deden ook alles samen ben nu na 3 en half jaar nog samen.

Nja, ik zou dat zelf niet fijn vinden.
Ik wil zelf nooit afhankelijk van iemand zijn.
Maar gwn een beetje ‘afbouwen’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

(: